Gå til innhold

Følger du med på Valg 05 og seriøst?


nree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, Erna duger ikke som partileder. Bare se på AP, de vinner tusenvis av stemmer pga Sir Hunk-alot Stoltenberg, medias kjæledegge.

Han godeste Stoltenberg får en hau av stemmer fordi han er en vanlig kar som snakker så de fleste forstår han... ;)

Ja og så er det jo fornuft i det han sier.

Høyre og krf ble for opptatt med å rakke ned på SV så nå betaler de prisen :w00t:

Lenke til kommentar
Og vi ser jo heldigvis at KRF og Høyreskuta lekker som en sil og følk har kastet seg overbord uten redningsvest, så vi har jo nok med å hale dem på land

Eneste lyspunktet i valget er at akkurat det samme har skjedd med SV også.

Nei ikke riktig så ille som hos krf og høyre og med tanke på at høyre utropte SV til sin hovedmotstander så har de klart seg rimelig bra.

Selv hadde jeg tippet dem rundt 9,5-10 , nå kommer de riktinok litt lavere enn det,men pytt pytt de får jo makta :thumbup:

Høyre og krf derimot gjør historiens dårligste valg :D

 

Fire år med Jens

 

stolt.jpg

 

1126560439581_546.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jaja, så lenge ikke de borgerlige vinner, så gråter jeg av lykke over at SV ikke får flere mandater.

 

GOD BLESS, THERE IS A GOD! Kanskje vi får SV under sperregrensen om et par-tre valg? Det hadde vært herlig! :D

Ja, skal bli veldig spennende å se hvordan et sterkt svekket SV vil tåle slitasjen ved å sitte i regjering med to parti til høyre for seg. Kanskje vil endelig Kristin Halvorsen bli avkledd? (Uhm, forhåpentligvis ikke bokstavelig talt.. :D)

Lenke til kommentar

Jeg klarer meg nok, men det blir verre med de som satset sparepengene sine på å starte opp bedrifter her i landet. Eller de som har store lån og forventet fortsatt lav rente.

Renten hadde ikke holdt seg lav uansett og det vet du godt, det er ikke partiene på stortinget som styrer renten. Uansett så er du passe tett hvis du risker å gå personlig konkurs bare fordi renten i en liten periode har vært unormalt lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...