Gå til innhold

Nvidia 7800GTx SLI VS. ATi (?) X-fire ....


Solid Edge

Anbefalte innlegg

Jeg ska ganske så snart kjøpe meg en ny PC og lurer på om det er verdt og vente på det nye ATi kortet eller om jeg heller burde kjøpe det nåværende beste kortet. 7800gtx...... blir ATi's nye kort bedre en Nvidias eller?

 

og så lurer jeg på om ATi's nye kort ville passe til resten av Komponentene mine....?

 

Edit: hva heter ATi's kort? som snart kommer? trenger litt info om den.... linker??

Endret av Delta_progeny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil passe til oppsettet ditt. Har du tid til å vente så gjør det. Er ikke mange dagene er eller noen få uker før det begynner å dukke opp tester tenker jeg, da vil du få et godt svar på det, om det er noe vits i å vente

 

Jeg venter for å si det sånn, bare å ha litt is i magen ;) Og hvis ati bæsjer på leggen så blir det nvidia på meg...

Lenke til kommentar

Tja...

Blir litt på kanten å sammenligne 7800GTX med et produkt som ikke finnes enda...

 

Jeg tipper på at du iallefall må bytte hovedkort. Du har vel nForce 4 SLI nå, du må nok bytte til ATi sitt CrossFire chipset.

 

Skal du vite mer om ATi sitt kort får du sette deg inn i spekulasjonenene som svirrer rundt her... Veldig få vet så mye fakta om det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...