Gå til innhold

Hvordan ta ned Lucifron


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen av bossene i MC er lette for de som ikke har drept de ennå!. slutt å si "HAN ER JO KJEMPELETT!!". det hjelper ingen.

Enig, men også litt uenig :p

 

Vi tok Shazzrah, Golemagg, Sulfuron og Majorodmo første forsøk.

 

Gehennas er alltid slitsom med rain of fire spellet sitt, det har en tendens til å føge meg hvor hèn jeg trår..

Lenke til kommentar

Eneste bossen i MC vi tok første gang vi prøvde han er Golemagg tror jeg. Akkurat nå har vi kun kommet til Majordomo, men ikke prøvd han enda. Resten av bossene er sikre kills, bortsett fra den helvettes Shazzrah da, han kan være umulig til tider.

Fikk Onyxia ned til 35% på første forsøk, med 33 folk. Skal prøve igjen onsdag.

Vi ligger litt etter i tid i forhold til de største guildene, men så har vi hatt kjappere fremgang enn de fleste der nede såvidt jeg vet. ca. en måned siden vi var i MC første gang tror jeg.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Vitsen med å vente til at han går tomt for mana? Dere har vel mager vel? Sprut på, drep dem sier jeg:P

Ja sant :D Trengte bare manadrain de første gangene når alle i guilden "sugde" og hadde dårlig gear... :)

shazzra er den letteste bossen... ha en mt på han og healers utenfor aoe range.. Resten gjør skade med wand/gunner/bue osv casters nuker i vei...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...