Gå til innhold

Fritak fra 1MX på GK Allmenne!


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har gått GK Elektro og VK1 Elektro har derfor studiekompetanse i matematikk slipper derfor mange kjedelig matte timer hver uke nå hehehehe :D

 

Jeg slipper også prøver og tentamener... hvor kult ekke det....... begynner på allmenne og allerede ha en femmer i 1mx... ;)

Du har vel strengt tatt en femmeri MY ? Hvis jeg ikke husker helt feil så er det MY som de yrkesfaglige kan fordype seg i... (Hvis du valgte matte som 2t valgfag på GK eller VK1 ? ) Hvis ikke så har du bare 1M og må jo ta 1 mx/my etter jul...

Endret av 1447
Lenke til kommentar
jaja, nok om det... Blir nok bra å slippe ett 5 timers fag på GK i allefall.. JEg hadde 1M/MX ifjor og har iår 2MZ... Bare man får meg seg mesteparten går jo matten greit den på allm...

 

græts

Tancz

 

men må ærlig innrømme at eg GRUER meg litt til 2mx neste år..... :blush:

hoho, det kan nok bli en overgang etter ett "friår" i matte.... Jeg har jo mz nå og synes går fort nok... (er jo bare 3t fag på VK1) Gruer meg til 3MZ neste år som 5t fag....

Lenke til kommentar

Får se..... anngående det å være vekke fra faget... viss det er snakk om de to siste så greit nok kanskje eg stikker... men viss det er midt på dagen så er i matten... og "hjelper" litt med å forvirre de andre :roll::p

 

 

Skal kjøpe 2mx bok nå i år... så skal matte læreren hjelpe meg med de oppgavene så jeg får et lite forskritt :yes:

 

Kanskje jeg skal ta 2mz.... for se... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...