Gå til innhold

Leveringstid på Komplett..


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har Komplett.no blitt ekstremt treige med leveringstiden sin..?

 

Mener å huske at man i gamle dager kunne bestille noe og omtrent kunne hente det på vestlandet dagen etterpå, men de siste gangene (4 ganger siden juni ellerno), så har jeg hver eneste gang reagert på hvor lang tid de bruker fra jeg legger inn ordren til den blir levert inn på Posten.

 

Er ikke snakk om de store tidsepokene, bestilte noe torsdag kveld, og det ble innlevert 14.22 idag på Posten. Men uansett, sammenlignet med før, så syns jeg de har blitt treige..

 

Flere som synes det..? Har snakket med flere som har samma oppfatning som meg, som ble forundra når jeg nevnte hvor lang tid Komplett hadde brukt nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det kommer vel an på hva man mener med treg levering. Jeg fikk en pakke fra Komplett denne uka:

- Bestilt sent på kvelden 13.9.

- Innlevert til Posten i Stokke 14.9. like før kl 1600

- SMS-varsel om at den var klar til henting på postkontoret i Oslo 15.9. kl 1100.

- Hentet og ferdig installert 15.9. kl 1500

Sendt som vanlig Servicepakke, så lovt levering var ikke før 17.9. Den kom altså et par dager for tidlig, men jeg klager ikke på det. Men her var det altså Posten som gjorde feil - dvs leverte før avtalt tid, ikke Komplett. Komplett gjorde akkurat som forventet.

 

Problemet ved sen levering, er ofte at butikken bruker et par dager (eller mer) på å klargjøre og pakke ordren. For ikke å snakke om dersom varen ikke er på lager. Har du sjekket om det er problemet?

 

Min erfaring med seriøse aktører som Komplett og PSdata, er at de alltid pakker og sender fra seg alt samme dag eller dagen etter, om jeg bestiller sent på dagen. Og det forventer jeg også. Dersom de ikke har varen på lager, vil jeg vite det før jeg bekrefter bestillingen. Og det får jeg hos disse.

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...