Gå til innhold

Ting å gjøre i wow når man er lei


Anbefalte innlegg

Hva gjør dere i wow når dere er lut lei wow.

 

Antar at de fleste, som meg, tar en pause noen dager\uker, men det finnes sikkert de som har kreative ting å ta seg til i wow, når de er lut leie.

 

Edit: Jeg fisker og lager mat når jeg er lei. (paladin lvl 60) Komme meg inn i områder jeg ikke har noe å gjøre (lvl 18 rogue)

 

:)

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg forstår ikke hvordan dere klarer å ha flere figurer i spillet hehe..

 

Ta en pause fra spillet da. Jeg gikk lei på lvl 50 for 4 mnd siden. I går begynte jeg å spille det igjen...og jeg hadde fått tilbake lysten på å spille kjente jeg..Prøvd en gang for 2 og 1 mnd siden og, men da hadde ikke lysten kommet tilbake. Så er man lei tar man pause fra wow.

Lenke til kommentar

når jeg blir lei, gainer jeg primary eller secondary skills

som f.eks her om dagen slettet jeg 300 skinning for så å skaffe meg 300 enchanting som jeg igjen sletta for å skaffe meg herbalism

(fordi jeg har lyst:)

eller så sniker jeg meg inn steder jeg ikke har sjangs til å overleve..

eller jeg angriper horde`s..masse å finne på :)

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke hvordan dere klarer å ha flere figurer i spillet hehe..

Radikalt forskjellige måter å spille på? 1,5 level rested på chars du ikke har spilt med på en stund? Mulighet for å twinke de nye charene du lager?

Humm, nå har jeg vært borte fra mainen min i ca en måned... En del mer rested bonus der vil jeg tro.. ;)

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke hvordan dere klarer å ha flere figurer i spillet hehe..

Radikalt forskjellige måter å spille på? 1,5 level rested på chars du ikke har spilt med på en stund? Mulighet for å twinke de nye charene du lager?

Humm, nå har jeg vært borte fra mainen min i ca en måned... En del mer rested bonus der vil jeg tro.. ;)

tror det bare går ann å ha rested bonus i 1,5 lvls :/

Lenke til kommentar
Lag en gnome med rosa hår og kall den roflnoobs eller thrallisgey. Kle henne naken. Dra til Orgrimmar. Dø et par ganger frem til du havner ved inngangen til AH. Når du dør i en fin posisjon, logger du av. Så får de et irriterende lik med et morsomt navn å se på i ca. 48 timer.

Du spiller vel ikke tilfeldigvisa ikke på sylvanas? Dette fenomenet har skjedd et PAR ganger nå. :p

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke hvordan dere klarer å ha flere figurer i spillet hehe..

Radikalt forskjellige måter å spille på? 1,5 level rested på chars du ikke har spilt med på en stund? Mulighet for å twinke de nye charene du lager?

Humm, nå har jeg vært borte fra mainen min i ca en måned... En del mer rested bonus der vil jeg tro.. ;)

tror det bare går ann å ha rested bonus i 1,5 lvls :/

Ikke i mitt tilfelle :hmm: har vært rested i mange lvler nå. Er 49! Har hatt mer enn 50000 rested xp :dribble: FAKTA

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...