Gå til innhold

Valg av kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du vil bli godt fornøyd med Thermatake om du velger det fabrikatet.

Har selv TermalTake Armor og til minsten kjøpte jeg et Xaser V6000. Begge kabinettene er støysvake og meget stabile/robuste til aluminium å være.

 

Nyligt kjøpte jeg et Lian Li - PC75USB. Dette fordi jeg trengte et nytt kabinett og fordi det er så mange i diverse fora som har skrytt Lian Li opp i skyene.

 

Jeg mistenker en del av disse for ikke å ha hatt Lian li kabinetter i det hele tatt, eller prøvd noen andre fabrikat, for valuta for pengene er det ikke i mine øyne.

 

Først og fremst skrangler Lian Li mer en mitt TT Armor kabinett, dårligere plassutnyttelse har det også og er mye skralere i oppbygningen.

 

Jeg har kabinetter til nesten halve prisen som er mer robuste har bedre plassutnyttelse og skrangler mindre.

 

Ikke det at jeg tror Lian Li er dårlig men det skuffet meg i forhold til ThermalTake Armor.

 

Gå for et ThermalTake du. Tror du blir fornøyd med det.

 

 

PS. Håper jeg ikke har trampet på for mange tær nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...