Gå til innhold

dScaler 3.1.0 og dual-view på 6600GT


raathass

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Maksinen min er satt opp med et Pinnacle PC TV Pro og et Gainward 6600GT med dual DVI. Som tuner-program kjører jeg dScaler 3.1.0 (3.1.2 eller 4.x.x får jeg ikke til å fungere).

 

1600x1200 (DVI) er ikke all verdens av plass, og det hadde vært snasent å dytte TV-bildet over på en 17" ("vanlig VGA") jeg har liggende. Nå trenger jeg hjelp til å skjønne hvordan dette fungerer.

 

Booter maskinen og begge displays fyrer. Kan åpne dScaler i primærdisplayet, men når jeg dytter bildet over på sekunderdisplayet blir vinduet svart.

 

Så fungerer en rekke med (tilsynelatende) uforutsigbare modus. TV i fullskjerm fungerte på sekundærdisplay, men klarer ikke å kom tilbake til denne modusen. Når bildet går i fullscren kan jeg ikke gjenopprette window mode da musepeker ikke fungerer på sekundærdisplay.

 

Når jeg minimerer applikasjonen i primærdisplay bygger TV-bildet å hakke, antar dette har noe med CPU-prioritet å gjøre. Viser jeg bilde på primær går det som en drøm på sekundær.

 

Noen som kan hjelpe meg med dual view og dScaler?

 

Forslag til annet godt tuner-program som fungere sammen med PCTV Pro?

 

 

/t

Endret av raathass
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...