Gå til innhold

Beste stedet å skaffe seg Spider's Silk


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg driver å lager dissa gloves'a, og selger dem på AH..

 

Men det som er problemet er at jeg sliter veldig med å få tak i [spider's Silk]..

Jeg har lest litt på thottbot men de stedene/mobs'a som står der dropper omtrendt ALDRI.. :no:

 

Så hvis noen kan si meg akkurat hvor (gjerne kordinater) hvor jeg kan finne mob's som dropper det så hadde det vært fint..

 

BTW: Om noen har lyst på gloves'a, så lager jeg dem på Burning Blade..

Selger dem for AH pris, altså ca 3g ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg driver å lager dissa gloves'a, og selger dem på AH..

 

Men det som er problemet er at jeg sliter veldig med å få tak i [spider's Silk]..

Jeg har lest litt på thottbot men de stedene/mobs'a som står der dropper omtrendt ALDRI.. :no:

 

Så hvis noen kan si meg akkurat hvor (gjerne kordinater) hvor jeg kan finne mob's som dropper det så hadde det vært fint..

 

BTW: Om noen har lyst på gloves'a, så lager jeg dem på Burning Blade..

Selger dem for AH pris, altså ca 3g ;)

Prøv Black Widow Hatchling i Duskwood, disse dropper en del spiders silk. På en times tid bør du på en god dag finne 10 stk på en god dag.

Lenke til kommentar
tren en mage til lvl 24 og dra til stonetalon ved det elite questet :) . Farma en god del der til roguen min.

Hvor er det elite queste da?

er på en "plakat" utafor en vei et sted der :whistle:

 

Lenge siden jeg var der sist, er horde area mest.

Hehe, ja jeg har gjort queste for en stund siden, men husker ikke hvor det stedet du snakker om er henn :p

Lenke til kommentar

Dette er questen det er snakk om ihvertfall, tror du får den på et skilt like utenfor der. Sleit selv i forrige uke med å få spider's silk til å sy Spidersilk boots, fikk tak i nok oppi Stonetalon etterhvert men det tok en liten evighet, dropper en gang hvert fjerde skuddår.. Prøvde på spiderne i Ashenvale men de droppa like sjeldent

 

edit: skriveleif, altfor tidlig..

Endret av Frupp
Lenke til kommentar
tren en mage til lvl 24 og dra til stonetalon ved det elite questet :) . Farma en god del der til roguen min.

Hvor er det elite queste da?

er på en "plakat" utafor en vei et sted der :whistle:

 

Lenge siden jeg var der sist, er horde area mest.

Hehe, ja jeg har gjort queste for en stund siden, men husker ikke hvor det stedet du snakker om er henn :p

west for barrens.

Lenke til kommentar
fikk masse av sånne glass spiders i Searing Gorge. I hvertfall en 4 stk per 30 kill.

Det er kanskje ikke så mye??

Er vel ikke noe mindre enn noen andre vil jeg tro..

Åssen lvl var de spider'ne a..?

tror de er 43+

Hehe, ok.. Da må jeg nok få en kamerat til å være med å ta noen spider's gitt..

Er bare lvl 36 enda jeg så.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...