Gå til innhold

Hvordan låse opp et 9800se til pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har noen formening om dette..Var det ikke noe med å frigjøre noen ubrukte pipelines eller no??

Du kan jo alltids prøve med rivatuner, vet ikke om det går med kortet.

 

Download Rivatuner, innstaller.

 

På main, trykk customize velg skjermkortet. Nå velger du Nvstrap driver, klikk reinstall,huk av "allow enabeling hardware masked units" og gå til customize.

Hvis det står "yes" på noen av pixel eller vertex shaderne under der det står "HW masked", kan du åpne pipelinsene ved og huke de av helt til venstre i menyen.

 

Lykke til..

Lenke til kommentar

Har lasta ned det programmet og installert det men får ikke frem denne Nvstrap delen. Men når jeg åpner ATI-Tool får jeg frem at det er 4 ubrukte pipelines og at man kan få dette kortet til å prestere som et 9800 PRO. Vet ikke om noen andre programmer som gjør dette da? Har det noe med saken å gjøre at det er 15.7 versjonen og ikke 15.2?

Lenke til kommentar
bruk omegadrivere til å softmodde!

 

www.omegacorner.com (el noe, .net kanskje)

Takk for tipset! :thumbup:

Har lastet ned den nyeste driveren,og installert denne. Fikk da en forespørsel om jeg ville installere driverene så kortet mitt presterte som et PRO. Trykket selvfølgelig ja og fortsatte. Er det på noen måte jeg kan få bekreftet at det nå faktisk presterer som et PRO?

Lenke til kommentar

9800se har orginalt 4 pipelines (4 åpne, 4 låst), men noen av kortene levered med 256bits minnebuss chips. hvis de låste pipelinesene fortsatt er intakt og uskadet kan disse låses opp og vips: du har et fullverdig 9800PRO kort. rart at ingen husker dette, syntes å huske at det var det eneste vi prata om her på forumet for drøyt et års tid siden

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...