Gå til innhold

Shock Pads....virker de alltid hos deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er vel at du ikke kan revive en som har spawn screen oppe...

Sikker?

Mener ganske bestemt at jeg har blitt kickstartet mens jeg forsøker finne et passende spawnpoint. Blir da fort litt stress siden spawnscreen blokkerer nesten hele skjermen og jeg som oftest presterer og menge meg med en bøling fiender før de får tatt meg...

 

Er ofte jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til og selv velge om jeg vil bli revived eller ikke, noe ala. jeg må først rope på medic før jeg kan bli revived. Missforstå meg ikke, liker som oftest godt medics. Men som med alle de andre kitsa er det også noen medics som ikke helt tenker klart imho ;)

Lenke til kommentar

Okey,

 

Da var det jeg som tok feil.. sorry. Jeg trodde også at man kunne revive noen som hadde spawnscreen oppe før jeg leste dette:

 

    This happened to me last night while I was playing as a commander. I was safely prone in a corner for about half the round when a teammate led an ememy from the opposing team over to me and they proceeded to knife/revive me about 20-25 times in a row. I was trapped in the corner and there was no way to escape. Luckily, artillery dropped nearby and they scattered but it was very fustrating considering that they gained all of these points while I was stuck with an excessive number of deaths. /93 confirmed

 

[edit]

How to avoid getting trapped in the above manner

 

  1. The timing may be tricky, but if you're willing to take a small points hit, click on the suicide button (bottom right of kit-selection screen) between being revived and killed again. They will be unable to revive you, and you can then spawn somewhere far away from the cheating jerks.

  2. The faster way is to unplug your internet connection. But this maybe means your losing your slot on the server.

  3. You can just bring up the spawn screen, and leave it open. The medic will be unable to revive you.

 

Men da er det altså feil det som er skrevet. Fant det på denne siden.

Lenke til kommentar
Okey,

 

Da var det jeg som tok feil.. sorry. Jeg trodde også at man kunne revive noen som hadde spawnscreen oppe før jeg leste dette:

 

     This happened to me last night while I was playing as a commander. I was safely prone in a corner for about half the round when a teammate led an ememy from the opposing team over to me and they proceeded to knife/revive me about 20-25 times in a row. I was trapped in the corner and there was no way to escape. Luckily, artillery dropped nearby and they scattered but it was very fustrating considering that they gained all of these points while I was stuck with an excessive number of deaths. /93 confirmed

 

[edit]

How to avoid getting trapped in the above manner

 

   1. The timing may be tricky, but if you're willing to take a small points hit, click on the suicide button (bottom right of kit-selection screen) between being revived and killed again. They will be unable to revive you, and you can then spawn somewhere far away from the cheating jerks.

   2. The faster way is to unplug your internet connection. But this maybe means your losing your slot on the server.

   3. You can just bring up the spawn screen, and leave it open. The medic will be unable to revive you.

 

Men da er det altså feil det som er skrevet. Fant det på denne siden.

Det er jo bare å suicide? Da blir du "killed", tar 2 sek..

Lenke til kommentar
Okey,

 

Da var det jeg som tok feil.. sorry. Jeg trodde også at man kunne revive noen som hadde spawnscreen oppe før jeg leste dette:

 

    This happened to me last night while I was playing as a commander. I was safely prone in a corner for about half the round when a teammate led an ememy from the opposing team over to me and they proceeded to knife/revive me about 20-25 times in a row. I was trapped in the corner and there was no way to escape. Luckily, artillery dropped nearby and they scattered but it was very fustrating considering that they gained all of these points while I was stuck with an excessive number of deaths. /93 confirmed

 

[edit]

How to avoid getting trapped in the above manner

 

  1. The timing may be tricky, but if you're willing to take a small points hit, click on the suicide button (bottom right of kit-selection screen) between being revived and killed again. They will be unable to revive you, and you can then spawn somewhere far away from the cheating jerks.

  2. The faster way is to unplug your internet connection. But this maybe means your losing your slot on the server.

  3. You can just bring up the spawn screen, and leave it open. The medic will be unable to revive you.

 

Men da er det altså feil det som er skrevet. Fant det på denne siden.

Det er jo bare å suicide? Da blir du "killed", tar 2 sek..

Ehh... les gjennom tråden å se hva dette gjelder...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...