Gå til innhold

wow et bra kjøp?


Anbefalte innlegg

hei, jeg tenker på og kjøpe wow for jeg er dritlei av gw og jeg vil ha et spill med sånne uberitems. jeg har prøvd wow før hos en venn, da spilte jeg warrior og synes det var veldig kjedelig. så kom en annen jeg kjenner og sa at de andre classene er drit kule og at warrior er noe dritt, er dette sant??

 

EDIT: det kan også hende at jeg synes det var kjedelig fordi jeg spilte på en kjedelig plass eller at jeg bare kom til lvl 3

Endret av spooker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er abselutt ikke noe dårlig kjøp... Du kom jo ikke i gang med spillet.. prøvd hos en kompis? hvor lenge da? 10 min? Skjønner jo hvorfor han ikke lot deg spille lengre, han ville jo spille dette fabelaktige spillet =)

 

 

Jeg er lvl 60 warrior og kan si deg at warrior er ikke noe dritt... men i starten er det ikke like morsomt, man må krysse lvl 40 og få plate, (specc riktig talent points så får du Mortal Strike også) Mount og andre morsomme ting kommer også i 40+...

 

 

Men, hvilken klasse du er spørs jo _VELDIG_ på hvordan classe du liker å spille med... det sier seg selv at vist du liker å bruke magi eller vist du liker å være en støttespiller eller liker å 'heale' folk at du ikke velger Warrior, men velger Mage, Paladin eller Druid/Priest.

 

Er jo også noen andre klasser, har jo Rogue som er melee basert, er sikkert en rogue på forumet her som kan forklare deg mer om dem... Ellers er det jo Warlocks som er en type magiker vist du liker det, men vil ha en 'minion' ved din side. Hunter som er ranged basert, men også (etter neste patch, i følge patchnotes) skal også være litt bruktbar melee også, dem kan også temme seg en 'pet'. Du kan jo alltids velge horde og spille shaman, men det er for folk som vil være overpowered og hatet av hele Alliancen =)

 

Er det noen klasser jeg har glemt så må du si ifra =)

 

 

 

Konklusjon: LØP OG KJØP WOW! du kommer til å elske det, akkurat som alle andre harbarka wow fans :love:

 

 

Lykke til... :thumbup:

 

 

Lykke til :thumbup::thumbup:

 

 

edit: la på litt ved hunter.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

World of Warcraft Europe -> Info -> Classes

 

Her står ganske mye info. Og om du ikke syntes WoW var dritkult de første 3 levlene, var det nok fordi du spilte alene. Har du ingen kamerater som er på noenlunde samme level som deg, er det ikke så vanskelig å finne noen andre folk som har samme quests som deg, og slå deg sammen med dem.

 

Uansett tror jeg ikke du vil kjede deg med det første. Men sørg for å velge en server som du vet venner spiller på, og samme side (Horde/Alliance).

Lenke til kommentar
hvis du vill ødelegge alt som heter sosialt liv, kjøp wow!

Det er vel relativt. Det kommer helt an på hvor mye du spiller, og hva man betegner med sosialt liv. Wow kan være riktig så sosialt det når 40 personer "koser seg" i MC, og kommunikasjonen går gjennom Ventrilo. Wow kan også være givende, men for all del, ikke slutt jobben/skolen for å spille wow. Da går alt helt scheise.

Lenke til kommentar

Neida, går ann å gjøre mye annet selv om man spiller wow - Fungerer faktisk å drikke 2 ganger i uka, studere til master, jobbe 2 helger i måneden og fortsatt ha 20 epics - Been there, done that - lett :)

 

WOW pwnz - ikkenoe annet å si om det. Kjøper du det blir du garantert fornøyd, hvise seg du ikke stemmer SV og er ræddis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...