Gå til innhold

Bør jeg ha mere ram til dette systemet?


dandel58

Anbefalte innlegg

1: Asus Mainboard S-939 nForce 4 Ultra ATX PCI-E Audio GbLan SATA Raid – 904 Kr

 

2: CPU Athlon-64 3500+ S-939 2.2GHz 512kB Boxed, ADA3500BPBOX – 1986 Kr

 

3: ASUS VGA-CARD GeForce 7800GTX 256 MB PCI-E 2XDVI TV-OUT V-In HDTV Retail – 4237 Kr

 

4: Geil 1.0GB (2x512 MB) DDR PC4000 500 MHz DC CL2.5 3.5nS 2.65-2.95V Retail – 1518 Kr

 

Fåpr høre at jeg bør opp på 2 giga ram for å ikke få problemer i BTF2 og andre toppspill som jeg spiller. Har en liste på far cry, HL2, Doom 3 osv osv.. Eller holder denne rammen? Bør det da være 2 brikkre med 1 giga ram hver eller 4 512 brikker? Jeg blir nødt til å kjøpe GEIL sine ram brikker. Og hva med mhz på de? Jeg er en hardcore gamer.. Går det greit på 400 mhz på rammen eller mp jeg opp i 500? Jeg ser at prisforskjellen er en god del..

Endret av dandel58
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er og bruke bare 2 brikker . Det er jo egentlig 400 Mhz brikker som er beregnet på dette hovedkortet . Men noen overklokkere bruker 500Mhz.

Geil har jo ikke akkurat så stort utvalg i 2 gig sett da.

Bare et sett etter det jeg kan finne ut så du har jo ikke så mye og velge mellom da akkurat om du må ha geil.

Om du hadde hatt mulighet for og bruke et annet merke ville eg si at på meg virker det som ensete 2 gig alternativet OCZ sitt CL 2 sett.

Min mening da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...