Gå til innhold

[GTA]Liberty City Stories Trailer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah.. hadde jeg hatt en PSP ville dette vært et prioritert kjøp.

Samme her også. Men jeg kommer ikke til å kjøpe en PSP. Grunnen er fordi at selve maskinen er så dyr.

Sikkert kult at PSP'en har mulighet til å spille av DVD (eller UPD eller hva det nå er)-filmer og at den har en liten harddisk som man kan lagre litt stuff på.

 

Men enda lavere sank PSP'en på min prioritetsliste da jeg så prisen på en av disse filmene. Jeg var på Elkjøp da jeg la merke til Bad Boys, en grei nok actionfilm fra midten av 1990-årene. Den kostet 349,-!! :realmad:

 

Så nå er det for øyeblikket INGEN TING som kan få meg til å skaffe meg en PSP, uansett om verdens beste spill kommer på den og bare den.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=11/09/2005 : 15:49]
Yeah.. hadde jeg hatt en PSP ville dette vært et prioritert kjøp.

Samme her også. Men jeg kommer ikke til å kjøpe en PSP. Grunnen er fordi at selve maskinen er så dyr.

Sikkert kult at PSP'en har mulighet til å spille av DVD (eller UPD eller hva det nå er)-filmer og at den har en liten harddisk som man kan lagre litt stuff på.

 

Men enda lavere sank PSP'en på min prioritetsliste da jeg så prisen på en av disse filmene. Jeg var på Elkjøp da jeg la merke til Bad Boys, en grei nok actionfilm fra midten av 1990-årene. Den kostet 349,-!! :realmad:

 

Så nå er det for øyeblikket INGEN TING som kan få meg til å skaffe meg en PSP, uansett om verdens beste spill kommer på den og bare den.

Da er de som prisatte den filmen idioter. På free record shop er de fleste umd filmene til 149,-........

 

Men jeg vil absolutt anbefale en PSP....Nå som det kommer konge spill i fleng. For å nevne noen

 

GTA

Burnout Legends

SSX on tour

Tony Hawk American Wastland

Daxter

 

Så det er mange grunner til å gå til anskaffelse av konsollen ja :whistle:

Lenke til kommentar

Om jeg skal skaffe meg en PSP så venter jeg. Jeg kommer til å vente opptil et helt år. Du har sikkert rett i at det kommer noen kule spill nå, men det er ikke før om ei god stund at bombene kommer, som har mye bedre grafikk enn de spillene som er ute nå, og som har noe helt unikt. Slik er det med alle konsoller.

 

Halo var et bra spill, som kom tidlig i Xbox sin historie, fordi det var liksom åpningsspillet til Xbox (laget av Microsoft selv), men de virkelig gode spillene, som God Of War og Fable, kom ikke før lenge etter.

 

Slik var det også med PSX og PS2, og slik er jeg sikker på at det blir med PSP.

Lenke til kommentar
[iC' date=11/09/2005 : 14:49]
Yeah.. hadde jeg hatt en PSP ville dette vært et prioritert kjøp.

Samme her også. Men jeg kommer ikke til å kjøpe en PSP. Grunnen er fordi at selve maskinen er så dyr.

Sikkert kult at PSP'en har mulighet til å spille av DVD (eller UPD eller hva det nå er)-filmer og at den har en liten harddisk som man kan lagre litt stuff på.

 

Men enda lavere sank PSP'en på min prioritetsliste da jeg så prisen på en av disse filmene. Jeg var på Elkjøp da jeg la merke til Bad Boys, en grei nok actionfilm fra midten av 1990-årene. Den kostet 349,-!! :realmad:

 

Så nå er det for øyeblikket INGEN TING som kan få meg til å skaffe meg en PSP, uansett om verdens beste spill kommer på den og bare den.

du trenger ikke kjøpe den :p

internett kan brukes til mye rart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...