Gå til innhold

sette penger på at RBK rykker ned


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper de rykker ned, noe de hadde hatt godt av. Men tror ikke at dette kommer til å skje med det første. I kampen mot Viking i går, viser de at de fortsatt vet hvordan de skal lage mål, de klarer bare ikke å holde ut hele kampen. Kjøp nye spillere, dagens stall er eld gammel....

Gnomenz: hvorfor fortjener de å rykke ned?

 

HVIS det skulle skje, kommer det til å bli null spenning i 1.divisjon neste år..

 

(PS Jeg er IKKE Rbk-fan!)

Lenke til kommentar
Håper de rykker ned, noe de hadde hatt godt av. Men tror ikke at dette kommer til å skje med det første. I kampen mot Viking i går, viser de at de fortsatt vet hvordan de skal lage mål, de klarer bare ikke å holde ut hele kampen. Kjøp nye spillere, dagens stall er eld gammel....

Gnomenz: hvorfor fortjener de å rykke ned?

 

HVIS det skulle skje, kommer det til å bli null spenning i 1.divisjon neste år..

 

(PS Jeg er IKKE Rbk-fan!)

Spenning blir det om ft tønsberg holder seg i 1ste, i år har dem hatt bare nyoppryknings uflaks men neste år blir det andre boller, de er jo egentlig dritgode :thumbup:

 

Men men, jeg håper egentlig rbk rykker ned, da kan jeg kansje få se rbk - fkt her :D

Lenke til kommentar
Håper de rykker ned, noe de hadde hatt godt av. Men tror ikke at dette kommer til å skje med det første. I kampen mot Viking i går, viser de at de fortsatt vet hvordan de skal lage mål, de klarer bare ikke å holde ut hele kampen. Kjøp nye spillere, dagens stall er eld gammel....

Gnomenz: hvorfor fortjener de å rykke ned?

 

HVIS det skulle skje, kommer det til å bli null spenning i 1.divisjon neste år..

 

(PS Jeg er IKKE Rbk-fan!)

RBK fortjener å rykke ned fordi de nå har vunnet seriegullet 11 ganger på rad. Det blir ikke noe spenning i eliteserien når RBK er med, med unntak av i år da. Uansett, så viser forgubbingen av RBK-stallen at de ikke har evne til å finne nye spillere. De mener vel fortsatt at den stallen som fungerte så utmerket på 90-taller, også fungerer i dag, men der tar de feil. Gjør som Hodgsen (viking), tenk nytt, og deretter kommer resultatene.

Lenke til kommentar

RBK fortjener å rykke ned fordi de nå har vunnet seriegullet 11 ganger på rad. Det blir ikke noe spenning i eliteserien når RBK er med, med unntak av i år da. Uansett, så viser forgubbingen av RBK-stallen at de ikke har evne til å finne nye spillere. De mener vel fortsatt at den stallen som fungerte så utmerket på 90-taller, også fungerer i dag, men der tar de feil. Gjør som Hodgsen (viking), tenk nytt, og deretter kommer resultatene.

I følge dine teorier; siden de da ikke tenker nytt, så vil de ikke da holde seg i bunnstriden også neste år?

 

Jeg synes ikke de fortjener å rykke ned bare fordi de har vunnet så mange ganger. Men jeg tror de har godt av å ikke vinner.

 

Viking har gjort det godt i år, ja. Men nå har vel Hodgsen sagt nei til en ny sesong. Spørs hvordan det blir neste år, da.

Lenke til kommentar

RBK fortjener å rykke ned fordi de nå har vunnet seriegullet 11 ganger på rad. Det blir ikke noe spenning i eliteserien når RBK er med, med unntak av i år da. Uansett, så viser forgubbingen av RBK-stallen at de ikke har evne til å finne nye spillere. De mener vel fortsatt at den stallen som fungerte så utmerket på 90-taller, også fungerer i dag, men der tar de feil. Gjør som Hodgsen (viking), tenk nytt, og deretter kommer resultatene.

I følge dine teorier; siden de da ikke tenker nytt, så vil de ikke da holde seg i bunnstriden også neste år?

 

Jeg synes ikke de fortjener å rykke ned bare fordi de har vunnet så mange ganger. Men jeg tror de har godt av å ikke vinner.

 

Viking har gjort det godt i år, ja. Men nå har vel Hodgsen sagt nei til en ny sesong. Spørs hvordan det blir neste år, da.

I følge min teori vil RBK holde seg i bunnstriden i eliteserien også neste år, OM de ikke kjøper nye spillere. :)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
I følge min teori vil RBK holde seg i bunnstriden i eliteserien også neste år, OM de ikke kjøper nye spillere. :)

Rosenborg har sammen med VIF norges desidert beste stall. Dessuten har de kjøpt inn ganske mange spillere i det siste. Det som mangler er samspill og lagånd.

 

Det Rosenborg trenger er venstre/høyreback. Basma og Dorsin holder ikke mål. Håper blant annet Braaten og Egueren får mer spilletid fremover.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...