Gå til innhold

Passer Nec ND-6500 til Dell Inspiron XPS Gen 2?


A!1

Anbefalte innlegg

Passer denne NEC ND-6500 DVD brenneren til en Dell Inspiron XPS Gen 2?

 

Har bestillt maskinen fra Dell med DVD/CD-RWcombo, og har fått brenneren fra netshop allerede. Får jeg til å montere brenneren i maskinen når jeg får den?

 

Netshop sier at den har et IDE/ATAPI UDMA 33 interface. Men den har hverken samme størrelsen eller samme tilkobling som brenneren som sitter i en annen Inspiron 510m...

 

Edit: Rettet noen skriveleif.

Endret av Mental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med å bestille først og spørre etterpå? :shrug:
Dersom den ikke passer, så kan jeg bruke angrerett. Jeg så på en tråd her at alle slimline brennere skulle passe i Inspiron 9300 og XPS Gen2 er jo bare en ombygget/modifisert 9300... Jeg bestillte bare brenneren samtidig som jeg bestillte plater fra netshop... Da jeg fikk den fant jeg ut at den ikke passet (uten modifikasjoner) i en Inspiron 510m. Da fant jeg ut at jeg skulle spørre her, siden det sikkert er for sent å bruke angrefrist når maskinen kommer.

 

Hvorfor bestille brenner fra to plasser samtidig hvis du bare trenger en? :shrug:
På dell sine sider kostet en oppgradering fra DVDleser/CD-RW combo til 8xDVD-brenner 25kr mer enn å bestille en ny brenner fra netshop... Kan selge Combodriven for noen få kr kanskje?

 

Bruke angrerett og bestille 6650 eller en annen brenner kanskje?

Endret av Mental
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...