Gå til innhold

Rykker RBK ned i år?


Poor Leno

Anbefalte innlegg

Etter at Rosenborg idag gav bort en 2-0 ledelse til Viking, så resultatet ble 2-3, har jeg virkelig begynt å tenke på dette...

 

Rykker RbK ned i år?

 

Ville egentlig vært trist, for tippeligaen ikke ville blitt det samme uten.

Og hvis de hadde rykket ned, hadde de fått en laaaaaang vei tilbake...!

 

 

Er usikker selv..! Hva tror du?

 

 

-Leno

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt på det lenge, og ser mer og mer muligheten for at det faktisk kan skje. Det er like før jeg synes synd på dem nå.

Selvsagt kan RBK rykke ned, akkurat som alle andre lag. At de har vunnet serien 13 år på rad, betyr ikke at de er "udødelige" (som mange ser ut til å tro)

Det hadde vel vært trist for tippeligaen om de rykket ned, men tror også på den annen side at RBK selv kanskje hadde hatt godt av det. Nå har de ny trener, og når de likevel må bygge seg opp på nytt, så hadde det kanskje vært greit å begynne i 1. divisjon.

Lenke til kommentar
Rosenborg har en god stall, enorme ressurser, gode supportere, norges beste stadion + en vinnerkultur uten like. Tipper dette blir en oppvekker for Troillongan og at de vil stå opp av asken som en moderne fugl Fønix og igjen trone på toppen av Eliteserien.

Jeg - selvom jeg egentlig ikke er noen megafan - håper også at dette skal skje! :)

 

Men "vinnerkulturen" er jo satt hardt på prøve nå..!

Lenke til kommentar
Etter at Rosenborg idag gav bort en 2-0 ledelse til Viking, så resultatet ble 2-3, har jeg virkelig begynt å tenke på dette...

 

Rykker RbK ned i år?

 

Ville egentlig vært trist, for tippeligaen ikke ville blitt det samme uten.

Og hvis de hadde rykket ned, hadde de fått en laaaaaang vei tilbake...!

 

 

Er usikker selv..! Hva tror du?

 

 

-Leno

haha.. håper trønderbartene rykker ned! fortjener det så j.....

 

De har nok av penger til å komme seg fint opp igjen til neste år..

 

men ett år nede i søla er noe de trenger..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...