Gå til innhold

Er prosessoren bra nok til dette systemet?


dandel58

Anbefalte innlegg

XP er en forbedring av 98Platformen mens 64bit er en forbedring av server 03 platformen så hvis du skal oppgradere så blr det enda at du må laste ned install cdn fra MS.com. og ikke oppgradere men reinstalere.

 

du bytter alle regfilene og sys filene

 

64 bit OS er ikke snakk om optimalisering men bytting av kjerne koder. gjøre koden dobelt sålange for å få mer stabilitet og mindre feil mellinger. alt du gjør er et matte stykke for CPU og når du kjører 32 bit på 64 bit CPU så skriver CPU 32 nuller på slutten men for det så går det en kode på 32bit som egentliger skrevet av cpu på 64 bit menmed 32 nuller på enden en og null systemet dtte tar i teorien ikke mye ytelse og live tar det under en prosent å skrive de nullene og dette er det som gjør at på xp64 så går noen ting ekstra raskt fo da skal den bare skrive ikke plutslig stoppe og skrive noe som ikke har noe med operasjonen å gjøre

men bare gjøre opperasjonen

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XP er en forbedring av 98Platformen mens 64bit er en forbedring av server 03 platformen så hvis du skal oppgradere så blr det enda at du må laste ned install cdn fra MS.com. og ikke oppgradere men reinstalere.

 

du bytter alle regfilene og sys filene

Du burde seriøst gi deg nå. Slaget er tapt.

Lenke til kommentar

Du burde seriøst gi deg nå. Slaget er tapt.

 

jeg gir meg nå. men slaget er ikke tapt jeg vil komme til bake med masse mer (i full team amerika stil) in fifteen minnuts and it's inebbetble hahahaha

 

 

 

 

men spøk til side er ferdig nå

hvor gammel er du ?14 ? halvparten av innleggene bare i denne tråden som du har skrevet er usaklig vås..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...