Gå til innhold

Hva synes folk om min side?


Anbefalte innlegg

Hey,

 

har laget min FØRSTE side nå. *host* de andre var *host* templates *host* :blush:

---> Min side <----

 

Men GoGGen90 fikk meg avvendt, og nå har jeg laget en side HELT SELV :yes:

 

Og da synes jeg seffers at folk må sjekke den ut og si hva de synes.

Jeg for min del: :w00t:

 

Men det var en ting jeg lurte på: :hmm:

Har noen et ENKELT php script for login? Trenger bare 1 user, 1 passord, ingen logout mulighet eller noe annet "vanskelig" bare 1 side som man logger inn og kommer til en annen side. OK? :thumbup:

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo...huh...horribelt..;)

 

edit:

OK, skal utrykke meg litt mer. Denne siden minner vel egentlig mere om noe som er snekret sammen med drag'n'drop editoren til geocities, en noe man har laget "selv".

 

Mener ikke å være frekk, men du burde lære deg litt mer html og css før du "lager" noe skikkelige sider.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Skrevet av meg i Notepad. Det er adam solley som har laget det der aluminium bildet som jeg bruker som bakgrunn.

 

greit med lyden, fikse det.

 

og takk for all tilbakemeldingen. Neste versjon skal bli mer oversiktlig i kildekoden (bruke tab mer) og lage noe ordentlig i photoshopen, og ikke bare klistre sammen bilder (som jeg gjorde nå).

 

Glad for at folk er ærlige :)

Lenke til kommentar
Men det var en ting jeg lurte på: :hmm:

Har noen et ENKELT php script for login? Trenger bare 1 user, 1 passord, ingen logout mulighet eller noe annet "vanskelig" bare 1 side som man logger inn og kommer til en annen side. OK?

For å passordbeskytte kan du feks gjøre det slik:

 

<h1>Login</h1>
<form action="navn_paa_side_som_er_passordbeskyttet.php" method="post" name="Brukernavn" id="Brukernavn">
 <p>
   <input name="login" type="text">
 <br>
 <input name="passwd" type="password">
   <br>
   <input type="Submit" value="login">
 </p>
</form>

 

Det skal være på siden hvor login boksen skal være.

 

<?
if (empty($_POST['login']))
{
   exit();
}

if(strcmp($_POST['login'],"brukernavn")==0 && strcmp($_POST['passwd'],"passord")==0)
{
?>

<html>
<body>

<h1>Tittel:</h1>
<p>Innhold</p>
</body>
</html>
<?
}
else
{
echo "Feil brukernavn og passord";
}
?>

Og denne i den passordbeskyttete siden, så skriver du bare det som skal stå på siden i body-en.

Så enderer du bare brukernavn og passord til det du vill.

 

Edit: Glemte å ta vekk mitt brukernavn og passord fra login scriptet :no:

Endret av ChRiStiAn^
Lenke til kommentar
Prøv heller å si hva han kan forsøke å gjøre bedre enn å bare si "Dette var jævelig".

En gang må jo være den første for alle.

Nei, i dette tilfellet må det være lov å si at det er jævlig. Det er kritikk det og, konstruktivt eller ikke. Hva skal man si? Skaff deg form og fargesans?

 

Mr.Berg: Kanskje fordi man ikke gidder å gi kontruktiv på ting som stort sett bare er tull.

 

--------------------

 

<br><br> er ikke en god måte å skape mellomrom mellom paragrafer. Avslutt heller paragrafen og start en ny der det kommer mer tekst. Avstand mellom paragrafene lager du med css.

 

</body>

</html>
<html>
<head>
</head>

<body bgcolor="#CC0CCFFCCCCC">
</body>

 

er ikke lov. <html>, <body> og <head> kan bare komme én gang.

 

<p align="center"> er ikke rette måten å sentrere noe på. Søk på sentrering på forumet og du finner en skokk av innlegg om nettopp det.

 

Ellers MÅ du få vekk alle de bildene som er lagret i formatet gif. Slike animasjoner er ikke pene. Og hvorfor har du denne sida? Lurer også på hvorfor det er så mye mellomrom og åpenrom overalt.

Lenke til kommentar
Mr.Berg: Kanskje fordi man ikke gidder å gi kontruktiv på ting som stort sett bare er tull.

Helt uholdbart argument. Alle må begynne et sted, og det hjelper lite at den første feedbacken man får er lite konstruktiv, eller ikke konstruktiv i det hele tatt. Dette er jo akkurat det omvendte av hva man bør gjøre.

 

Vil du/dere ikke hjelpe folk så får dere pelle dere ut av dette hjelpeforumet da. Herlighet.

Lenke til kommentar
Mr.Berg: Kanskje fordi man ikke gidder å gi kontruktiv på ting som stort sett bare er tull.

Helt uholdbart argument. Alle må begynne et sted, og det hjelper lite at den første feedbacken man får er lite konstruktiv, eller ikke konstruktiv i det hele tatt. Dette er jo akkurat det omvendte av hva man bør gjøre.

 

Vil du/dere ikke hjelpe folk så får dere pelle dere ut av dette hjelpeforumet da. Herlighet.

:thumbup:

 

synes folk her er bare FREKKE når det kommer til tilbakemelding på slike poster...

 

her = Web-deign, HTML og CSS...

Mitt førsteintrykk = "Plassen for alle proffer som synes alt annet en sitt eget er MØKK..."

 

Takk, syntes det var på tide å få d ut........ :D

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...