Gå til innhold

hva er stunlock komboen?


Anbefalte innlegg

hei, har en lvl 43 Gnome rogue nå, pcpinkyboy (hehe), og venter på lvl 45 da jeg kan endelig smelle på Bloodrazor :-)

 

 

Har widowmaker og vanquisher sword nå.

 

 

Er glad i 1200 Ambush og 700 backstab crits, men vil gjerne prøve sverd og for å spamme litt ss ( :p )

 

 

 

men Hva er stunlock komboen ? Åpne med CS til SS - KS - SS - SS- Gouge-SS - KS??

 

 

takker for svar?

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, hei. Traff på deg i Badlands her om dagen, to fine hk på meg. :)

 

Hadde faktisk akkurat gått over fra daggerbuild (Ambush - SS - Evisc til de døde) til mace der, så jeg har heller begrenset erfaring med dette. Jeg pleier å åpne med CS - BS - Gouge - BS - SS - KS - BS - SS.. det pleier vanligvis å holde.

hehe. Hva het du igjen? Emiliano var det ikke det?

 

 

Ja jeg gav jo opp tredje gangen som du så, 2 forsøk får holde :-)

 

Er ikke helt UD rogue heller :D

 

 

De Earthbind - Earthshock komboene svir gitt :p

 

Men la meg få komme opp på samme level som deg da, så får jeg kjøre 2xcrippling og prøve igjen :thumbup:

 

 

Hyggelig å høre at du er på samme server da:)

Lenke til kommentar

Aha, snedig. Jeg har stort sett brukt Gouge til å hoppe bak og backstabbe.

 

Men, sånn mens vi er inne på stunlock. Har nå mace i main og dagger i offhand (som byttes litt på når man skal backstabbe). Har fått trent opp mace fra 0 til ~max for mitt level, og har 5 poeng i mace specialization. Er det noen som har brukt mace/mace og gått helt bort fra dagger og sword? Kan det anbefales, skademessig?

 

Er strengt talt litt lei av rogue, men mace gjorde at det ble litt mindre rutine og litt mer aktivitet enn ambush-2-2-2-3-2-2-2-2-3. Det virker også som om det er en del flere gode 1h maces ute og går.

 

hehe det var  deg ja. Dere var jo to da :)

 

 

jeg gikk bare for å drepe han warrioren hele tiden jeg, hehe....

 

Jaja, men du har jo skrytt i det vide og det brede om +15 agility på kniver og imba gear hele veien, så jeg hadde litt inntrykket at to stykker var noe man tok på strak lillefinger. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Jeg brukte 2x Mug'O Hurt for litt siden og Mace specialzation som er kjekt for og kunne stunne (6% å hvert slag, er det vel) men det er ikke nok maces beregnet på rogue til og kunne virkelig kjøre stor skade etter min mening.

 

Jeg synes selv at et stunlock-build med sverd er mest moro, og bruker for tiden Trash-blade og Claw of Celebras i off-hand (av mangel på andre ting)

 

Kan få lagt ut en film med hvordan jeg stun-locker om det er interesse

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Aha, snedig. Jeg har stort sett brukt Gouge til å hoppe bak og backstabbe.

 

Men, sånn mens vi er inne på stunlock. Har nå mace i main og dagger i offhand (som byttes litt på når man skal backstabbe). Har fått trent opp mace fra 0 til ~max for mitt level, og har 5 poeng i mace specialization. Er det noen som har brukt mace/mace og gått helt bort fra dagger og sword? Kan det anbefales, skademessig?

 

Er strengt talt litt lei av rogue, men mace gjorde at det ble litt mindre rutine og litt mer aktivitet enn ambush-2-2-2-3-2-2-2-2-3. Det virker også som om det er en del flere gode 1h maces ute og går.

 

hehe det var  deg ja. Dere var jo to da :)

 

 

jeg gikk bare for å drepe han warrioren hele tiden jeg, hehe....

 

Jaja, men du har jo skrytt i det vide og det brede om +15 agility på kniver og imba gear hele veien, så jeg hadde litt inntrykket at to stykker var noe man tok på strak lillefinger. :)

hehe på lvl 30 var det ganske imba ja.

 

Nå har jeg blitt lei av BG og powerlevler han til 60, så gearet er jo ikke så veldig bra ifht. levlen lenger :-)

 

Nå det er sagt så Er vel ikke en Rogue ute av stealth det vanskeligste å ta hvis han ikke er klar over at du er der :-)

 

 

Var allerede fullt i gang med warrioren jeg, bestemte meg for å ignorere deg for å ta han ned :-)

Lenke til kommentar
Kidney shot rett etter Gouge? Wat is ze point?

Skal man stunlocke så er det jo meningen å ikke la fienden komme til i det hele tatt..

 

Da er CS+SS+Gouge+KS den eneste løsningen.. ( har man imp CS eller vigor så er det best)

 

Har man 21/8/22 så har man imp gouge.. noe som er kjekt etter denne comboen..

Da får man inn en "gratis" stealth etter Gouge pga man da bruker 5.5 sekuder på den og ikke 4 sekudner..

Og folk flest vet vell at det tar 5 sekunder etter at man tar av attack. så er man i "non-combat" da får man stealthet uten å bruke vanish,

og kan ta en ambush etterfulgt av en Coldblood Evis rett etterpå... Er han ikke død.. Bruk Vanish og gjenta den samme.

 

Dette er jo da mot alle melee chars.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Men, sånn mens vi er inne på stunlock. Har nå mace i main og dagger i offhand (som byttes litt på når man skal backstabbe). Har fått trent opp mace fra 0 til ~max for mitt level, og har 5 poeng i mace specialization. Er det noen som har brukt mace/mace og gått helt bort fra dagger og sword? Kan det anbefales, skademessig?

 

Er strengt talt litt lei av rogue, men mace gjorde at det ble litt mindre rutine og litt mer aktivitet enn ambush-2-2-2-3-2-2-2-2-3. Det virker også som om det er en del flere gode 1h maces ute og går.

Jeg har gått 2x Maces, og ligger konstant på topp i alle instancer jeg er i (including den ene MC run'en jeg noen gang har gjort, som var i natt). Har Mass of McGowan in Main, og The Cruel Hand of Timmy i Off, med Crusader enchant på begge. Maces er egentlig nøyaktig det samme som swords (men ser 100 ganger kulere ut), bare at man får 6% stun (med diminishing returns riktignok, men jeg ser på mace stuns som en ren bonus, ikke som stort mer).

 

Har 18/33/0 build nå, men skal respecce til 20/31/0 når jeg får tak i et bra Main hand sword (Dal'Rend Main eller bedre), pga. at mace spec er ubrukelig i MC osv, mens 6% for et extra attack er mye mer matnyttig i MC.

 

Bare pass på å holde S&D i gang konstant, og blir det trøbbel så kan du bruke Blade Flurry og Adrenaline Rush -> Syk damage i 15 sekunder.

 

 

Eneste du behøver å tenke på på ditt level er å få tak i best mulig main hand - enten det er sword eller mace (evt. dagger om du foretrekker den spillestilen). Mest mulig maximum/minimum skade og tregest mulig. (F.eks. er Mass of McGowan 2.8 speed med 80-149 damage - har fått critted sinister strikes på 1k damage mot Baron i Stratholme)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...