Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaringer med Eidsiva bredbånd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale Eidsiva. Som andre kraftselskap-nettlevrandører har de ofte spesielle løsninger og merkelige nett. Kjøp heller fra noen som videreselger på Telenor sitt nett om det er tilgjengelig i området der du bor. Hos bluecom som jeg har gode erfaringer med kan du f.eks få en 1024/256 Kbps linje for samme prisen.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Eidsiva bruker Telenor sitt nett,men sentralen her blir ikke utbygd før slutten av Mnd. så jeg har ikke så mye og velge imellom.

Tenkte jeg skulle bestille i god tid så alt er klart til sentralen er klar,har skjekket Bluecom men ser ikke ut som de kan lever her så da står det mellom Telenor,Tele2 ,freewave eller Eidsiva. :hmm:

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Eidsiva bruker Telenor sitt nett,men sentralen her blir ikke utbygd før slutten av Mnd. så jeg har ikke så mye og velge imellom.

Tenkte jeg skulle bestille i god tid så alt er klart til sentralen er klar,har skjekket Bluecom men ser ikke ut som de kan lever her så da står det mellom Telenor,Tele2 ,freewave eller Eidsiva. :hmm:

Bluecom kan levere på alle sentraler der Telenor har bygd ut. Holder fortsatt fast på at kraftselskap isp`er er ganske spesielle og kan ikke anbefale det.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
  • 4 år senere...

Eidsiva, mer som Aidsiva. Internettet er veldig dårlig. Det hopper ut hele tiden, og funker så vidt. Har veldig dårlig nedlastningsfart, og veldig mye ping. Jeg anbefaler faktisk ikke dette drittet her, og du burde skaffe deg Telenor i stedet. Alt fungerer egentlig bedre enn dette drittet her. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...