Gå til innhold

Opeth på vg-lista!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, han liker jo ikke Opeth så tror ikke han bryr seg.... men han har jo personlig korstog mot bandet så han prøver vel å "sverte" dem.

 

Patetisk. (No offence :p)

haha nånei du. Er ikke noe snakk om å "sverte" dem. Det er jo ikke noe negativt at de kommer på lista. Selv om jeg ble rimelig overrasket over å se ett såpass brutalt band som opeth der. De er jo til tider rimelig brutale. I hvertfall i forhold til det meste andre som befinner seg der.

 

Korstog faktisk.... :p

Lenke til kommentar

Er det så mystisk? Opeth har mange fans, og de har venta på plata. Altså løper alle sammen til platebutikken og kjøper skiva så fort den er ute. Anslå 3 000 solgte da, første uka. Det holder sikkert til 21.plass.

 

Nå har all blodfansen kjøpt plata (meg inkludert), og Ghost Reveries er enten på 49.plass eller ute av lista neste uke.

 

Klart, det KAN ha en sammenheng med at Opeth er signet til Roadrunner da, som har et skikkelig versting-budsjett avsatt til markedsføring. Tenk om Opeth blir så kjente at nabojenta på 14 liker dem a! Huff huff, da må vi nesten finne oss et annet obskurt undergrunnsband å digge! Kan jo ikke høre på sånn "kommers"... ;)

Lenke til kommentar

Det fine med å være individuell er å kunne drite en lang en brun en i om fjortiser eller hvem som helst ellers digger Opeth. Er det bra, så hør på det og kos deg. Kommer de til Norge, dra på konsert. Jo flere som har kjøpt plata, jo flere vil komme, Opeth blir glade og du får en uforglemmelig opplevelse (mye publikum = mye liv). Enten det, eller sitt der og sleng eder & galle på alle bands som blir populære nok til å komme seg ut av øvingskjellern, og hør på oldschool blackmetal-demoene deres fra 1989 i mørket, alene,

mens dere tenker "åhhh så godt at dette bandet ble nedlagt 2 uker etter jeg fikk den fantastisk sjeldne demoen, da vil INGEN andre høre om de, så da er jeg trygg!".

 

PS: Jada, jeg skjønte innlegget over var sarkastisk ment.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
...og hør på oldschool blackmetal-demoene deres fra 1989 i mørket, alene,

mens dere tenker "åhhh så godt at dette bandet ble nedlagt 2 uker etter jeg fikk den fantastisk sjeldne demoen, da vil INGEN andre høre om de, så da er jeg trygg!".

laugh.gif

 

Så utrolig bra sagt. Resten også forsåvidt, men akkurat det siste der...hahaha...

Lenke til kommentar
Jo flere som har kjøpt plata, jo flere vil komme, Opeth blir glade og du får en uforglemmelig opplevelse (mye publikum = mye liv). Enten det, eller sitt der og sleng eder & galle på alle bands som blir populære nok til å komme seg ut av øvingskjellern, og hør på oldschool blackmetal-demoene deres fra 1989 i mørket, alene,

mens dere tenker "åhhh så godt at dette bandet ble nedlagt 2 uker etter jeg fikk den fantastisk sjeldne demoen, da vil INGEN andre høre om de, så da er jeg trygg!".

Er vel veldig, veldig få som har den holdningen her på musikkdelen.

Men uansett, godt sagt. ;)

 

Edit: I hvert fall veldig få av de jeg kjenner til.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...