Gå til innhold

Problemer med XFX GeForce 6800 GT


Narishma

Anbefalte innlegg

Nettopp bestillt ny pc(i deler, setter sammen selv :) ) og kjøpte også blant annet Geforce 6800 GT som virket veldig bra, men etter jeg har satt sammen pc'en og fortsetter med å installere ting og tang så har skjermen en tendens til å svartne og ikke skru seg på igjen... noe som er utrolig plagsomt :hrm:

Jeg hørte med en kamerat som har litt mer peiling enn meg og han trodde kanskje strømforsyningen(400W) var for liten og jeg trengte mer, men at jeg første burde spørre noen litt mer "proffe" på hardware.no :w00t:

so here i am, any opinions?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSU? er litt idiot når det gjelder data :blush:

kan liste opp alt jeg kjøpte i datan jeg...

 

XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 (PCI-Express)

 

Abit AN8 SLI,nForce4 SLI, Socket-939

 

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

 

Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2

 

Chieftec BX-03 Medium Tower Sort 400W

 

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939

 

2x Q-Tec trans case coolfan+light 80X80mm

Lenke til kommentar

Enda mer problemer med Geforce 6800 GT...

Nå har jeg fått installert alt oppdatert alt UNTATT grafikk kortet, hver gang jeg har prøvd å installere drivere til grafikk kortet så henger pcen seg opp og ingenting skjer, jeg greide EN gang å få ferdig installert de nyeste driverne fra nVIDIA, men da hengte pcen seg opp i oppstarten av windows, når du ser den windows logoen og den lille greia under som viser at den loader. så jeg måtte gå inn i safe mode og avinstallere driveren for at jeg skulle kunne gå på internett hvertfall...

 

Er det noen som har noe anelse på hva som skjer? :cry:

Lenke til kommentar

funket ikke det heller, førs tok jeg cleandrivers, installerte den driveren du henviste meg til, så installerte jeg internasjonal driverne til nVIDIA, restartet maskinen, klikket fremdeles i loadingen :cry:

blir helt oppgitt a dette her, vuderer snart å sende mail til komplett å klage eller noe :( først til onsdagen 14 dagers angrerett går ut...

Lenke til kommentar

har oppdatert windows mye jeg kan, seff husket jeg å putte i strømforsyningen i skjermkortet :p

Hovedkortet jeg har har ikke egen skjerm utgang...

Windows finner skjermkortet, det kommer hver gang jeg starter opp at windows har funnet ett nytt komponent, Geforce 6800 GT osv. men hver gang jeg prøver å installere driveren klikker windows ol.

:(

Lenke til kommentar

Du skal ikke se bortifra at 6800GT din er defekt, og at du har krav på et nytt. Men før du leverer det med krav om nytt, ville jeg testet å kjøre et annet grafikkkort i maskinen din (kanskje han kompisen din sitt), for å sjekke om det virkelig er skjermkortet som skaper feilen. Selv om PC fryser, er det ikke sikkert det er GFX, som er årsaken til dette.

 

Kjør eliminasjonsmetoden, deretter klag til Komplett :) håper du får fiksa det

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...