Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at du kjørte opp med kjøreskolebil, og da er det som vanlig læreren som har ansvaret for å fjerne det. Skjønner at du ble satt ut av det han sa, for håpe du får en snillere sensor neste gang.

Ja, kjørte lærebil. Nå må jeg vente ENDA lenger enn det jeg hadde trengt hvis jeg bare hadde beholdt den gamle oppkjøringen datoen, ohh the irony. Neste tar jeg her i hjembyen, her er jeg lommekjent og det vil dempe nervøsiteten betraktelig.

Lenke til kommentar

Moss ja, angrer som en barbert Panda på at jeg byttet nå. Hadde jeg tatt Moss hadde jeg nesten garantert stått. Jeg kan kjøre bil og jeg tolker trafikken bra etter 2 år på lett motorsykkel. Dette er bare helt retarda.

Når det er sagt synes jeg sensor kunne gjort en litt bedre jobb med å dempe nærvøsiteten min. Han jeg hadde på lett mc klarte det, han her bare reiv av skoleskiltet satt seg inn forklarte og så sur ut resten av turen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gjør du feil, så bruk kroppspråk og ansiktsutrykk, og si f.eks "fader" eller et eller annet slags ord som beviser at du visste at du gjorde feil der og da. Det var det jeg gjorde på første oppkjøringen.. hvergang jeg visste at jeg gjorde feil så utrykket jeg det, for sensoren ser jo veldig mye på hvordan du reagerer når du gjør feil eller ser at du gjør feil.

 

Og jeg fikk en sensor som ble kalt "slakteren". Det var to andre sensorer som også skulle kjøre og dem begynte å le når de fikk vite hvem sensor jeg fikk. Det hjalp ikke akkurat på nervøsiteten, men jeg klarte iallefall utrykke(bevist) på de tingene jeg gjorde feil.

 

edit: Ja, jeg bestod

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Rundkjøring! Der kan du komme til å hindre de som allerede er der inne etc. Plassering når du kjører ut fra feks. bensinstasjon.. ligg godt på din side slik at andre kan kjøre inn dit fra hovedveien. Lyskryss, på gult så kan du kun kjøre om du allerede er halveis inn i krysset.

 

De tinga der er det første jeg kom på, Fikk også høre av en på jobb sist uke at søstra hans strøyk på grunn av alt dette, så det er noe med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...