Gå til innhold

Hva synes du om updaten?


Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier, hva synes du om Sorrow's Furnace?

 

Selv er jeg selvsagt godt fornøyd med flere quests, de fleste forandringer o.sv...

 

MEN...jeg er særdeles misfornøyd med disse chestene hvor supervåpen dukker opp.

 

Disse chestene kommer til å bli tradingen i spillets død. Det er nå altfor lett å skaffe seg de beste våpnene :no:

 

Disse grønne våpnene er en spennende nyhet, men jeg må si at de dropper for ofte. Det burde være f***ns så sjelden at du får et übervåpen, men jeg fikk en nesten perfekt waterstaff på første bossen jeg drepte etter updaten.

 

Noen andre som har kommentarer om den nye updaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse grønne våpnene er en spennende nyhet, men jeg må si at de dropper for ofte. Det burde være f***ns så sjelden at du får et übervåpen, men jeg fikk en nesten perfekt waterstaff på første bossen jeg drepte etter updaten.

 

Gå og spill WoW.

 

GW er et spill der items ikke betyr den døyt, om du ikke liker det, så gå og spill noe annet.

Lenke til kommentar
Disse grønne våpnene er en spennende nyhet, men jeg må si at de dropper for ofte. Det burde være f***ns så sjelden at du får et übervåpen, men jeg fikk en nesten perfekt waterstaff på første bossen jeg drepte etter updaten.

 

Gå og spill WoW.

 

GW er et spill der items ikke betyr den døyt, om du ikke liker det, så gå og spill noe annet.

Jeg vat at i GW er det dine egne ferdigheter som gjelder, men det er fortsatt litt artig å vite at du har et nær perfekt våpen, selv om det er bare 2% bedre på et område, og +1 health mer.

 

Dessuten er tradingen komplett føkka opp, pengene dine nå får du ikke av våpensalg.

 

Men jeg holder meg til GW lell.

 

Mest fordi modern og fadern ville le av meg hvis jeg ba om 100kr i måneden for å sitte neda mer bak datan :p

Lenke til kommentar
Jeg vat at i GW er det dine egne ferdigheter som gjelder, men det er fortsatt litt artig å vite at du har et nær perfekt våpen, selv om det er bare 2% bedre på et område, og +1 health mer.

 

Ja, det er kjempegøy. :roll:

 

Dessuten er tradingen komplett føkka opp, pengene dine nå får du ikke av våpensalg.

 

Og derfor er tradingen fucka opp? Hva skal du med penger i GW?

Lenke til kommentar
Jeg vat at i GW er det dine egne ferdigheter som gjelder, men det er fortsatt litt artig å vite at du har et nær perfekt våpen, selv om det er bare 2% bedre på et område, og +1 health mer.

 

Ja, det er kjempegøy. :roll:

 

Dessuten er tradingen komplett føkka opp, pengene dine nå får du ikke av våpensalg.

 

Og derfor er tradingen fucka opp? Hva skal du med penger i GW?

kjøpe ting som folk vil ha 20k for osv ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...