Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har noen erfaringer med Asus WL500G DELUXE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har denne routern selv. Rekkevidden var dårlig med firmwaren som fulgte med. Men en ny fikset på dette. 1.9.4.0 mene jeg og huske.

 

Routern i seg selv er stabil, men sliter no ¤"#"# med det ene nettkortet mitt. Asus WL 138g. Ikke kjøp dette isåfall!

Driverne er elendige, ustabile, og maskinen fryser om jeg bruker hastigheter på over 18mb.! :dribble:

 

Har et annet nettkort som funker fint da.. :w00t:

Lenke til kommentar

Har kjøpt den nå. Har prøvd den med både ekstern Maxtor 200Gb disk, webcamera (Logitech et-eller-annet) og en Canon Pixima MP110 multifunksjonsprinter... Alt sammen fungerer som en drøm, var heller ikke spesiellt vanskelig å sette opp (men helt klart ikke den enkleste) om man har vært litt borti config av routere osv tidligere... Men igjen så er det greit å ha endel valgmuligheter på hvordan du vil confe ting og tang synes jeg! :)

 

Jeg har oppgradert til siste FW, men har ikke fått testet rekkevidden enda. Håper det er bra som du sier Isbj0rn!

 

Synd med nettverks-kortet ditt, er mye dårlig ute på markedet. Selv har jeg et Belkin F5D-7001 PCI-kort (108Mbps). Det er helt på trynet. Jeg har lagt inn drivere, satt opp riktig SSID med riktig krypteringsnøkler, men hver gang det skal få seg IP adresse går det ikke en så mye som en pakke hverken inn eller ut. Samma kan det være, bruker kabel: Mye raskere og mer stabilt uansett!! ;)

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...