Gå til innhold

Spillheltinner kaster klærne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sier e å....

:dribble:

 

kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken)

Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken?

 

Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også.

 

Idiotisk, spør du meg...

Lenke til kommentar
[iC' date=11/09/2005 : 13:53]
sier e å....

:dribble:

 

kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken)

Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken?

 

Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også.

 

Idiotisk, spør du meg...

ja ja,men det e tenkte på er de som lurer på om de skal kjøpe det får da et spark i den ene retningen når de ser bildene, og selvfølgelig som du sier

Lenke til kommentar
Politietterforsker Carla Valenti burde egentlig ha bedre ting å gjøre enn å stille opp naken i Playboy, men i følge CNN er det nettopp det hun kommer til å gjøre.

 

 

Hvorfor skal man ha bedre ting å gjøre enn å stille opp i Playboy? De fleste som gjør dette får stjernestatus + en del mer penger enn å jobbe som politietterforsker.

 

Heia den jenta!

 

Dessuten var det drit vanskelig å finne bilder av henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...