Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

gjennopretting av my document


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt usikker på om det spørsmålet passer her.

 

Jeg har en harddisk som har blitt på en eller annen måte ødelagt og har fått bad sector på system filer slik at det kommer ikke opp. Jeg kan lesse fra harddisken hvis jeg monterer den i en annen datamaskin men det er dessverre passord på min bruker og jeg får ikke tilgang til dataene under mine documenter. Prøvde å lagde en bruker med samme navn og passord men det hjalp ikke. prøvde å reparere windows ved å installere det på nytt men det lar seg ikke gjøre heller(finner ikke samme versjon). Er det noen her som vet noe om dette? Blir veldig takknemlig hvis dere kunne hjelpe meg. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke skrive på FAt32 heller. fikk melding at jeg ikke hadde riktig rettighet. Jeg hadde gjort dette før. det skal gå bra å overføre data fra ntfs til fat32, men det gikk ikke denne gangen. brukte knoppix 3,9.

Til slut fant jeg ut hvordan man skal gjøre dette det er bare å loge seg som admin på hvilke som helst maskin og endre rettigheter .

 

takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...