krizkriz 672 Report post Posted September 9, 2005 Fungerer på de fleste Sony Ericsson mobiler vil jeg tro (Fungerer ikke med andre modeller...) Gå inn på "skriv ny melding" og tast inn disse, så får du opp 3 nye smileys: [:] :-] :-[ Lurer på om det finnes flere? Quote Share this post Link to post
AndyG 2 Report post Posted September 9, 2005 Kult Disse har jeg faktisk hverken sett eller hørt om før! Hvordan oppdaget du de? Quote Share this post Link to post
krizkriz 672 Report post Posted September 9, 2005 Kult Disse har jeg faktisk hverken sett eller hørt om før! Hvordan oppdaget du de? En kamerat av meg sendte meg den øverste, så da var letingen på nettet i gang Quote Share this post Link to post
holst84 1 Report post Posted September 9, 2005 :-* er vel og skjult? Blir slik en kyssemunn Quote Share this post Link to post
Dinsdale 484 Report post Posted September 9, 2005 Kyssemunnen ligger på S700i hvertfall. Quote Share this post Link to post
Firesky 1 Report post Posted September 9, 2005 :-D funker oxo, det gjør iallefall det på min T630 Quote Share this post Link to post
krizkriz 672 Report post Posted September 9, 2005 :-* er vel og skjult? Blir slik en kyssemunn Den ligger ikke inne på T610 vet jeg. Quote Share this post Link to post
Complexity 6890 Report post Posted September 9, 2005 Sthilig den kyssemunnen vet jeg om men det er så irriterende at jeg må gå på mer også legg til symbol for å finne [ og ].. Quote Share this post Link to post
Vorpal 0 Report post Posted September 9, 2005 Den ligger også inne på s700i Quote Share this post Link to post
genser 392 Report post Posted September 9, 2005 Hehe, takk da vet jeg det. Kan vel være nyttig en gang jeg vet mottakeren er en SE-eier Quote Share this post Link to post