Gå til innhold

Class og pvp (damage)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pvp rogue har ofte daggerbuild

 

21 8 22 build

 

Jeg quoter fra alkazm:

 

"

)There has been a lot of discussion on talent choice for every class. However, there are only a few "cookie-cutter" builds, with individuals' builds varying only slightly. The numbers #/#/# refer to the number of points spent in each tree of talents. They are Assassination/Combat/Sublety. NOTE:If you are low level(32-) there is a section at end discussing beginner talent choices. The coolest talent device is here: http://www.thottbot.com/?ti=Rogue.

 

a)21/8/22. This is called the Preparation/Cold Blood build. Its main points are preparation and cold blood. It also (Almost always) includes malice,lethality,improved eviscerate,improved sinister strike and improved backstab. Note I didnt mention any sublety talents there. The only one standard is preparation. The rest are negotiable.

 

b)20/31/0 or 0/31/20. This is called a Combat build. It has Adrenaline rush,aggression,blade flurry,weapon specialization. The remaining 20 are spread as you see fit, but malice and improved eviscerate are very standard.

 

c)31/20/0 or 31/0/20. This is called a Seal Fate build. Its main points are Seal Fate and Cold Blood. Sometimes the 31st point in assassination is substituted for a point in combat(blade flurry) or subtlety(Preparation). However, vigor is more useful than you realize.

 

d)20/0/31 or 0/20/31. This is called a Premeditation build. Its primary points are Premeditation and Setup. Setup is geared around soloing, as it requires a mob be attacking you. In groups, if mob is attacking you its likely everyone else is dead, so might as well vanish.

 

e)21/0/30 or 0/21/30. This is called a Setup build. It is a slight variation of premeditation build in that it swaps premeditation with blade flurry or preparation. There is also a common variation 13/8/30. This forgoes the preparation or blade flurry for improved backstab and improved ambush.

 

f)Stun Lock. This involves keeping the target stunned the entire battle. It typically involves 2 maces with heavy combat to get mace specialization. Also, improved gouge, improved kidney shot, and/or improved cheap shot.

 

g)X/Y/Z or Y/X/Z or Z/Y/X. These builds are variations of the above sets. If they do not involve at least 21 in one or more talent trees then you need to respec or level up. They have ALL been tested. They have either been laid to rest or have become one of these cookie cutter molds. Setup build, the minor alternate of premeditation is mentioned because premeditation is widely regarded as junk. Try if you like, I havent ever.

 

2)You will respec at least once in your career. Dont worry if you dont like your build, or if you accidently clicked the wrong thing with one of your points (10g down the tubes for me). The cost to respec is 1g, 5g,10g, then increases 5g thereafter. It is done at trainers in major cities. (EG the guy in Brill wont do it)

"

Endret av p0zz
Lenke til kommentar

Snakker vi mest damage på 5sek feks så tror jeg rogues sliter pga energy... En warrior med litt rage og flaks med crits kan gjøre veldig my dmg fort. Charge, whirlwind crit, vanlig crit, ms crit, execute osv :)

 

Som shaman kan jeg faktisk gjøre mye damage fort også med en lightning bolt og en shock som lander samtidig, etterfulgt av NS+chain lightning og kanskje en fire nova pluss litt melee ^^ Snakker nærmere 5k hvis alt critter, men rundt 3k er vel mer normalt.

Lenke til kommentar

Glemmer dere Mage? Fireball+ Fireball+ POM Pyroblast + Fireblast

 

Det kan fort bli 5000 dmg eller mer om du er heldig. Og på den tiden dette tar, så har ikke warrioren fått slått et eneste slag på deg!

 

Edit: Dette tar ca 6 sekunder, hvilken annen klasse klarer minimum 833dps de første 6 sekundene i combat?

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Glemmer dere Mage? Fireball+ Fireball+ POM Pyroblast + Fireblast

 

Det kan fort bli 5000 dmg eller mer om du er heldig. Og på den tiden dette tar, så har ikke warrioren fått slått et eneste slag på deg!

 

Edit: Dette tar ca 6 sekunder, hvilken annen klasse klarer minimum 833dps de første 6 sekundene i combat?

jeg elsker folk som deg, hvis jeg er i områder der jeg kan støte på firemages eller dueller mot mages har jeg lett 140 fire res, kan sitte renewe meg selv på dpsn deres xP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...