Gå til innhold

7800GTX simply det best.


carl-kr.

Anbefalte innlegg

ble for 2 dager siden den stolte eier av et 7800GTX.

måtte bare lage en tråd om det :D

 

må bare bøye meg i støvet å kysse Nvidia`s sko for dette kortet.

har aldri kjøpt kort i denne prisklassen før,men jeg tenkte å skjemme meg selv bort.

har de siste 2 døgna testet å spillt med kortet.instalert far cry på maskinen igjenn å skrudd all grafikk opp på fult.hærlig!

HL2 ser det ut til at jeg må runde på nytt.....16xaf og 8xaa :love:

vil også anbefale dette kortet till alle som ser etter kort i denne prisklassen.

ATI kommer vell sterkt tilbake regner jeg med, men gtx er et godt og solid valg alikevell.

 

dere som har gtx kort kan jo dele litt erfaringer, intrykk osv. viss dere har lyst :)

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, har jo hatt et XFX 7800GTX og POV 7800GTX, må si jeg er imponert over bildekavaliteten også, ytelsen på korte, men jeg vil ikke si at det forsvarer prisen da!

 

Også er det ganske stille!

jeg var også imponert over stillheten.

hører ikke forskjell på indle og max load.

 

vet ikke helt hvordan man skal måle pris vs ytelse på dette kortet ENDA.

kjører alle spilla jeg har på max oppløsning og detaljer , aa og af.

ser i forumet for 3dmark at det er mange som har bedre score en meg med kort som er noen klasser under.kan jo være cloket da.

ser ikke vits i å klokke dette kortet enda jeg.så jeg venter.

for meg betyr ytelse i spill mer en score i 3dmark.

 

hadde 6600gt før og forskjellen er extrem.

Lenke til kommentar

Kjøpte mitt brukt for 3500 og bestilte meg en ny kjøler samtidig, da mitt GF6800 NU (som jeg solgte og satte in ett GF4Ti4400) hadde en vifte som var helt jævlig bråkete. Jeg ble positivt overrasket over hvor lydløs vifta til 7800 GTX er. Er alt i alt meget godt fornøyd med kjøpet mitt, det ble en nokså brutal overgang fra det jeg hadde.

Lenke til kommentar

ååååå ja 7800gtx gs :love:

 

Lenge siden sist jeg har hatt så mye morro, alle spill må prøves på nytt for de oppleves nytt, sist var det 9700pro - 9800pro, med 6*** - x800** følte jeg hele tiden at pcen ikke haddet nokk juice, til å med første spillene jeg prøvdet (farcry - hl2 - doom3) måtte jeg begynne å holdet tilbake, men med gtx er deg bare å hoppe i det.

 

Har du gtx så må du laste ned beta driveren å prøve f.e.a.r på nytt, for meg ble det såpass mye bedre at det gikk fra ganske dårlig til ganske bra :thumbup:

 

7800gtx er en genial klokker også

Lenke til kommentar
så det egentlige poenge med denne tråden er å skryte av ditt nye grafikkort.

 

jepp ;)

sjalu eller? :p

 

har fulgt litt med deg her på forumet, og ser du har en lei tendens til å komme med kvalme "høy på pæra" kommentarer.

hvorfor det?

 

kan du heller ikke bare ligge unna denne tråden?

skryte å skryte...laget bare en 7800gtx tråd fordi jeg er meget fornøyd med kortet og hadde lyst til å dele mine intrykk, samt høre hva andre syntes...

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...