Gå til innhold

Hvordan "streeme" vanlig analog video over nettet?


Anbefalte innlegg

Har et videokamera som er koblet til en pc via et tv kort, å vil gjerne sende dette over nett.

Det må være mulig for en med liten linjekapasitet å distrubuere samt motta bilde.

 

Kan noen gi meg noen tips??

Hvilke program og hva må gjøres?

 

 

 

Compac

Endret av Compac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows Media Encoder kan gjøre dette, raskt og enkelt.

 

-Kisp

Takker for tipset!

Holder på å lese om mulighetene inne på linken du sende meg.

 

En ting jeg glemte å pressisere er at dette er ikke noe digital videokamera, men et vanlig analogt kamera som er koblet til pc'en via coax kabel.

 

Håper dette lar seg gjøre, om noen har flere tips så tar jeg gjerne imot disse! :)

 

 

Compac

Lenke til kommentar
En ting jeg glemte å pressisere er at dette er ikke noe digital videokamera, men et vanlig analogt kamera som er koblet til pc'en via coax kabel.

 

Håper dette lar seg gjøre, om noen har flere tips så tar jeg gjerne imot disse!  :)

Min erfaring er at de fleste TV-kort dukker opp som kilde til WME, så lenge driveren støtter det, så det skal ikke være noe problem. Bare husk å velge riktig inngang.

 

-Kisp

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...