Gå til innhold

Når kommer Gigabyte iRam til Norge?


Mr Burns

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet når denne geniale dingsen kommer til Norge?

 

Muligens litt dyr, men gleden av å ha 0.05 ms aksesstid veier opp.

Jeg må si jeg er imponert over kloke hoder her i verden. Men med den batterilevetiden, så må man jo lage kopi på slutten av hver arbeidsdag, i tilfelle du skulle være syk dagen etter, eller det er helg. Men de som har stor bruk for så raske (og så små) disker, er sikkert veldig glade for den og villige til å betale.

Lenke til kommentar

Burde absolutt vært Sata300, og det vises på benchmarkene også, Scsi-Raid med 2x 15k er RASKERE på skriving. Men vanvitttig lekre søketider var det ja, synd det blir alt for dyrt. 3798kr for 4GB Ram på komplett, oppimot 5000kr inkludert Gigabyte'n, og burde hatt 8GB når man først skulle kjøpt slikt, minst 10 til 12000 og opp. Blir et bra SCSI 15k oppsett av slike summer. Tror dette er mest interessant for benchmarkere, de klarer seg med 2GB systemdisk likevel.

 

Dessuten tror jeg det ville vært en stor fordel med DDR2 for å øke batterilevetiden, enda mer interessant med DDR2 når 1GB Twinmos DDR2 pr idag koster mindre enn 1GB Twinmos DDR400. Det kommer vel lignende saker fra andre produsenter snart, skal vurdere en når det kommer Sata300 og bedre batteri/DDR2, kanskje det går an å få seg en 2GB brikke for nedimot 1000 kr når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...