HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 AOE 3-demoen funker ikke med Windows 2000! Og hva er det Win XP har som ikke 2000 har med SP4? Typisk MS å legge inn sperre her, for å tvinge meg til å oppgradere. "Resistance is futile, you will all be assimilated..."
HetrTiXc Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 AOE 3-demoen funker ikke med Windows 2000! Og hva er det Win XP har som ikke 2000 har med SP4? Typisk MS å legge inn sperre her, for å tvinge meg til å oppgradere. "Resistance is futile, you will all be assimilated..." Quotet fra den andre AOE3-tråden... 1. Put the aoe3trial.exe to c:\ 2. Start -> run -> cmd 3. Type: c:\aoe3trial.exe /a 4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial ) 5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes ) 6. And then finish
Mino Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Elsker AoE men har ikkje lastet ned demoen men dere som liker spoll... er AoE3 helt likt Anno 1503(vett ikkje om det er rett årstall)?
Mino Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hehe.... merket at jeg skrev feil i forige innlegg:P skulle stå *SPILL*
Mala Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hehe.... merket at jeg skrev feil i forige innlegg:P skulle stå *SPILL* Trykk på EDIT knappen neste gang Velkommen til forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå