Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går det ikke ann å oppgradere "wall"? Det var rimelig teit å ha wooden wall i Imperial..

Jo, du kan oppgradere den en gang, det gjør du i kirken.

Dog syns jeg det var finere med palisaden, muren har jo ingen nytte allikevel... :roll:

hvorfor har muren ingen nytte? bruker det alltid i AoE2 jeg ihvertfall :p

(beklager dobbelpost)

Skrevet (endret)
Ikke at jeg har så mye peiling, men i sånne spill: Bruker ikke ram å ha en mer vesentlig rolle enn grafikkort?

Jo, men for AoE3 burde du nok ha et grafikkort som ikke er noe særlig eldre enn GeForce4 for å få ok grafikk etter det jeg har sett.

For å si det sånn, med PCn min får jeg ikke satt alt på maks engang ...

specs i siggen ;)

Endret av Hawk-Eye
Skrevet
Ikke at jeg har så mye peiling, men i sånne spill: Bruker ikke ram å ha en mer vesentlig rolle enn grafikkort?

Jo, men for AoE3 burde du nok ha et grafikkort som ikke er noe særlig eldre enn GeForce4 for å få ok grafikk etter det jeg har sett.

For å si det sånn, med PCn min får jeg ikke satt alt på maks engang ...

specs i siggen ;)

seriøst? Dy har jo en relativt kraftig maskin du :dontgetit:

Skrevet

Mente egentlig broren min sin, han har omtrent tilsvarende, jeg har ikke win XP så jeg får ikke spilt det enda :hrm:

Men han får ikke satt alt på maks så jeg tror ikke jeg heller får det, altså, han får gjort det. Men det vil hakke.

Skrevet

Noen tanker om AoE3:

"Delete" og "garrison units" funker ikke?

Murer har ingen nytte bortsett fra å holde fiender fysisk ute. Seff klarer de å skyte i bue over muren, og treffe arbeiderne mine. Dette har forsåvidt vært en gjenganger i alle Age-spilla.

Båtene er SINNSYKT store i forhold til hva de var i 1'ern og 2'ern. Kraft er det i dem og.

Det at arbeidere ikke trenger å gå tilbake town center etc, etter at de har plukka blåbær osv syns jeg blir for arcade.

Likte veldig godt det med at man hadde trade routes som man bør kontrollere for å skaffe ekstrainntekter/XP.

Det at man får et temmelig begrensa antall fort å leike seg med er bra.

Skrevet (endret)

jeg har nå kjørt med alt på maks med mitt 6800nu... litt lagging er det men det er minimalt så jeg plages ikke! :)

Edit: uten vsync (hvis det har noe å si)

Endret av RegRot
Skrevet (endret)
jeg har nå kjørt med alt på maks med mitt 6800nu... litt lagging er det men det er minimalt så jeg plages ikke!  :)

Edit: uten vsync (hvis det har noe å si)

Litt lagging? Jeg føler meg mere og mere sær her. Setter jeg på alt på fullt uten vsync, så blir det uspillbart for min del (1280x1024) Går jo ikke ann å spille når det lagger når du scroller i ulike retninger? Jeg har litt kraftigere cpu, bedre skjermkort og like mye ram som deg, så det går ikke på det.

Endret av DaWeed
Skrevet

Eg forstår ikkje heilt kvifor ein demo nødvendigvis skal ha bugs og feil heile tida. Ein Beta, kanskje ja, men ein demo er ein demonstrasjon av fullversjonen, og er det for mykje forlangt at det ikkje er bugfritt? Det skal ikkje mange omganger testing av dette spelet for å finne ein del feil som dei kunne ha retta opp i.

Skrevet
Eg forstår ikkje heilt kvifor ein demo nødvendigvis skal ha bugs og feil heile tida. Ein Beta, kanskje ja, men ein demo er ein demonstrasjon av fullversjonen, og er det for mykje forlangt at det ikkje er bugfritt? Det skal ikkje mange omganger testing av dette spelet for å finne ein del feil som dei kunne ha retta opp i.

Hvis demoen hadde vært bug fri hadde den ikke kommet før selve spillet hadde vært ferdig, og selv da er det sannsynlig med noen småkryp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...