Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøper bil i morgen!


Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye skal du ut for den bilen? Så bokstavligtalt ikke ut!

Er så enig som det er mulig å bli :!:

Hva med å kjøpe seg en bil? Tipper det er en kar i 19 åra fra tjukkeste bondelandet som har prøvd å sette seg inn i Ricerene sin verden..

Men kan vel knapt nok kalles Ricer også :p

 

Ikke meininga å vere negativ altså.. bare sier det at den ikke er noe særlig pen ;)

Lenke til kommentar
hvor mye skal du ut for den bilen? Så bokstavligtalt ikke ut!

Er så enig som det er mulig å bli :!:

Hva med å kjøpe seg en bil? Tipper det er en kar i 19 åra fra tjukkeste bondelandet som har prøvd å sette seg inn i Ricerene sin verden..

Men kan vel knapt nok kalles Ricer også :p

 

Ikke meininga å vere negativ altså.. bare sier det at den ikke er noe særlig pen ;)

Hvorfor si dette? Hva med å bare holde kjeften?

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt en NAF-test. Da får du vertfall en objektiv vurdering, spesielt siden bilen ikke er eid av "dame på 60 år som brukte den til kirka hver søndag".. :)

 

Sjekk når neste EU-godkjenning er, om senking/dekk er godkjent i vognkort, tilstand på dekk, lekkasjer i motoren, dempere, eksos, osv.

 

Åssen er lakken på den..? Er det noen som har brukt sprayboks, eller er det gjort skikkelig..?

 

Spør om du kan få med grillen. Den trengs..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
HiTeCk: rice = ris :p

 

OnT: Jeg ville undersøkt motor og drivverk. Det er neppe en voksen mann som har hatt bilen, og de har en tendens til å være der etter. Se ellers etter det vanlige, som artikkelen beskriver ganske godt.

 

 

Ja. riskoker på godt norsk..

Ricer = styling/tuning uten noen som helst mening i.. bare for å se "Kult" ut

 

 

Hvorfor si dette? Hva med å bare holde kjeften?

 

Spar deg for slike kommentarer som det er du snill.. Var mer tåpelig det du skrev enn det jeg skrev..

Lenke til kommentar

yep!

 

Men fra usaklige innlegg til litt mer saklige:

 

Bilen på bildet kan du se lang vei at er ungdomskjørt så jeg har mi tvil til tilstanden til en såpass gammel bil som det der.

 

Vil tippe den har en del rust på både kanaler og i hjulbuene, en slitt motor som er gått litt for langt og kansje dårlige oppheng osv..

 

Om du er ute etter å ha noe å jobbe mye med (Kan bli for mye) så for all del, men om du er blank på alt som heter bil og skal ha den til vanlig ungdomskjøring så for all del se etter en nyere og en som er i bedre stand.

 

Hvor mye har du tenkt å gi for den?

Lenke til kommentar
Hvorfor si dette? Hva med å bare holde kjeften?

Spar deg for slike kommentarer som det er du snill.. Var mer tåpelig det du skrev enn det jeg skrev..

Her mener jeg det er du som bør spare deg, HiTeCk. Trenger ikke uttale deg sånn. Hvis du ikke liker bilen han skal kjøpe, who cares? :roll:

Klart det, men var en unødvendig kommentar den jeg fikk tilbake :p

Men jeg er komt over det.. skal prøve å leve livet videre ;) jeg er ikke så verst egentlig :p

Lenke til kommentar
I bedre stand? For alt du vet så er den strøken, selv om harry-faktoren er høy. Stylet bil betyr ikke nødvendigvis herpa bil.

Hvem sa det da?

Jeg sa hva jeg regna med det kom til å vere. Kan vere i topp stand for den del, men skal love dere alle at det mest sannsynlig er mye feil på den bilen der..

 

Styling hvar igrunn en sterk overdrivelse.. senka: Ja Felger: Ja Lakkering: rulle eller vanlig spraylakk.. Er trist og ser ikke særlig pent ut, men for all del.. er ikke jeg som bestemmer, og ikke jeg som skal like den!

 

Om dere blir provoserte av mine innlegg så la vær å lese dem da ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...