Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurdering av tilbud, Pioneer forsterker & sub


hyp3z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om budsjettet ditt er heller snevert så er det jo ikke noe direkte dårlig tilbud.

Men skulle du sett på noe så ville jeg heller satsa på en kombo av Hertz's billigste sub og en Audison eller Helix forsterker.

 

Du får det du betaler for, men her skulle du få mer for pengene mener nå jeg :)

Kasser av godt kaliber finner du f.eks her.

Har mine tvil om kvaliteten på kassa du refererer til.

 

Spørs hva du er ute etter lydmessig.

Lenke til kommentar

Budsjettet er vel ikke det største nei.. Pioneer-kassa er original så den bør vel passe til elementet, men hva vet vel jeg. Snakket med kontakten min igjen og han mente at prisene jeg ble gitt var til noen bedre modeller enn overnevnte. Mer enn det fikk jeg ikke vite.

Men skulle du sett på noe så ville jeg heller satsa på en kombo av Hertz's billigste sub og en Audison eller Helix forsterker.

hvor finner jeg disse, evt?

 

Du spør om mine kriterer, og det er vel egentlig et noenlunde OK lydbilde. Trenger ikke noe dunka-dunka opplegg hvor man gjerne ønsker mest risting i karosseriet, men liker å spille mye rap & r'n'b med tjukke basslinjer som jobber i bakgrunnen så sangene får den ekstra dimensjonen (som jeg mangler idag ..) :thumbup:

 

Kom forresten over en en pakkepris hos BRS nå. Hvordan er JBL i bilstereo-verdenen?

JBL_GTOBASSPACK_300.jpg

 

BRS selger en JBL GTO BassPack med følgende specs:

Effekt RMS 4 Ohm (forsterker) 2 x 97 Watt (14.4V / ¡Ü 1% THD + N)

Effekt RMS 2 Ohm (forsterker 2 x 145 Watt (14.4V / 1% THD + N)

Dimensjoner B x H x D (forsterker) 384 x 60 x 313 mm

Vekt (forsterker) 5,4 kg

Maks. effekt (subwoofer) 1000 Watt

Effekt RMS (subwoofer) 250 Watt

Dimensjoner B x H x D (sub-kasse) 455 x 440 x 360 mm

Vekt (sub-kasse) 17,5 kg

 

alt dette for Kr. 3195,- inkludert alt av kabler. Syntes det hørtes veldig bra ut jeg? :innocent:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...