Gå til innhold

Hvor finner man Hardware.no forum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil du ha akkuratt det samme? Hva er det du håper på? Åpne et eget forum som skal bli like stort som hw.no. Dream on man! Og å bruke et prikt likt design som allerede finnes på nettet, viser jo hvor lite oppfinnsom du er ;)...

 

Sorry hvis dette ikke var dine intensjoner...

 

vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette..

Nei mente ikke akuratt det samme i design eller størrelse, men mente forum typen. Som phpbb forum er en type, er det også en type, og lurer på hvor man kan få tak i denne typen :)

Lenke til kommentar
Her.

 

Det finnes også en gratisversjon som heter invisionfree.

Er det det som hw bruker? sikker liksom? liker liksom brukervennligheten til hw forumet og vil ha noe av det samme se :)

Er ganske så sikker på at HW bruker versjon 1.3 FINAL av ipb.. Det er jo meninga at de skal oppgradere til versjon 2.x, men det tar sin tid. Den versjonen ser litt anderledes ut ..

 

Edit: Dette forumet koster btw rundt 1800 kroner hvis du skal kjøpe det. Hvis du bare skal "kjøpe det for et år" (som innebærer null support og oppgraderinger etter et år) ligger det vel rundt 500 kroner tenker jeg..

 

Invisionfree er bare hosting av forumet. Du får ikke selve forumet.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Du har jo også: proboard og phpBB ingen av de er noe vansklige å bruke men, det er vel IPB du vil bruke..

Ja hadde veldig lyst til og bruke IPB men når jeg fant ut at det kostet over 1000 spenn så bestemte jeg meg for at jeg måtte vente litt med det altså, ble litt dyrt. Men har dere noen flere lignende alternativer er det bare og komme med dem :)

 

 

men takk til alle som har svart på spm mitt :) jeg er veldig taknemlig.

Lenke til kommentar
Du har jo også: proboard og phpBB ingen av de er noe vansklige å bruke men, det er vel IPB du vil bruke..

Ja hadde veldig lyst til og bruke IPB men når jeg fant ut at det kostet over 1000 spenn så bestemte jeg meg for at jeg måtte vente litt med det altså, ble litt dyrt. Men har dere noen flere lignende alternativer er det bare og komme med dem :)

 

 

men takk til alle som har svart på spm mitt :) jeg er veldig taknemlig.

http://www.simplemachines.org/

 

Ligner mye på dette forumet. :)

 

(gratis)

Lenke til kommentar
Du har jo også: proboard og phpBB ingen av de er noe vansklige å bruke men, det er vel IPB du vil bruke..

Ja hadde veldig lyst til og bruke IPB men når jeg fant ut at det kostet over 1000 spenn så bestemte jeg meg for at jeg måtte vente litt med det altså, ble litt dyrt. Men har dere noen flere lignende alternativer er det bare og komme med dem :)

 

 

men takk til alle som har svart på spm mitt :) jeg er veldig taknemlig.

http://www.simplemachines.org/

 

Ligner mye på dette forumet. :)

 

(gratis)

Det var fint :) Må nok prøve det intill vidre jeg :) Takk til alle som har hjulpet meg :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...