tertitten Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Det at vi skal begynne og skrike opp for og få 2-3 måneders kompensasjon for at de har hatt problemer 2-3 dager syns jeg er veldig urimelig.... Det er ikke snakk om 2-3 dager, men en hel uke nå faktisk. Jeg sliter fortsatt med korte brudd. Så en liten kompensasjon som fast IP hadde passet meg utmerket. Lenke til kommentar
Kealle Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det at vi skal begynne og skrike opp for og få 2-3 måneders kompensasjon for at de har hatt problemer 2-3 dager syns jeg er veldig urimelig.... Det er ikke snakk om 2-3 dager, men en hel uke nå faktisk. Jeg sliter fortsatt med korte brudd. Så en liten kompensasjon som fast IP hadde passet meg utmerket. Hvorfor ikke benytte DYNDNS? www.dyndns.org Da slipper du fast ip, og du får isteden en url og forholde deg til, ikke nr. Og det beste av alt 100% gratis, ikke noe adaware ellernoe Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 15. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor ikke benytte DYNDNS? www.dyndns.org Da slipper du fast ip, og du får isteden en url og forholde deg til, ikke nr. Og det beste av alt 100% gratis, ikke noe adaware ellernoe Det var vel ganske off-topic her? Problemet var at de ikke fikk ip fra DHCP, og da ville de ha fast ip for å slippe å bruke DHCP. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag: Hei Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura. Ikke verst.. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Har aldri hatt noen problemer med bluecom Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 hepp har ikke bluecom, men denn feilen jeg beskriver lar meg ikke lage nytt emne i dette forumet, har derimot mtu-link Den siste tiden har jeg hatt litt merkelig nett. Jeg kommer nemlig ikke inn på visse sider slik som windowsupdate, nettbank, hotmail og andre spesialsider, men andre sider igjen går helt fint. Fildeling via bittorrent går også helt greit, har også problemer med å sende epost via isp sin smtp-server, det vil si det går fint å sende epost selv, men ikke å videresende epost, da slår den seg vrang. Har restarta adsl modemet opp til flere ganger og oppgradert til nyeste firmware, og der lyser det lystig grønt. Problemet gjelder alle pcene i husstanden, har også innstallert windows på nytt på den ene maskinen, men problemene fortsetter. Det rare at problemene bare startet uten at kan jeg kan peke på hva som var den utløsende årsaken. Har kontaktet isp, men ved første blikk fant de ikke noe feil. noen som har vært borti noe lignende, kan gjerne nevne flere sider som ikke virker Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag: Hei Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura. Ikke verst.. Hmmm... fikk du denne på din bluezone e-mail? Jeg har nemlig ikke fått noe på min mailadresse som er registrert hos dem (ikke bluezone). EDIT: Jeg sjekket bluezone mailen min nå, ikke noe der heller. Dårlig at de ikke sender ut samme mail til alle da. Endret 17. september 2005 av Stitch626 Lenke til kommentar
pine Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag: Hei Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura. Ikke verst.. Hmmm... fikk du denne på din bluezone e-mail? Jeg har nemlig ikke fått noe på min mailadresse som er registrert hos dem (ikke blurzone). Har nok vært en reply fra en eller annen hos bluecom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag: Hei Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura. Ikke verst.. hva får dere i kompensasjon da? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Sendte en epost til Faktura hos Bluecom, og fikk det svaret et par stykker har quotet. Har ikke sett infoen noe annet sted, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå