Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom nede på Østlandet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at vi skal begynne og skrike opp for og få 2-3 måneders kompensasjon for at de har hatt problemer 2-3 dager syns jeg er veldig urimelig.... :hmm:

Det er ikke snakk om 2-3 dager, men en hel uke nå faktisk. Jeg sliter fortsatt med korte brudd. Så en liten kompensasjon som fast IP hadde passet meg utmerket. :thumbs:

Hvorfor ikke benytte DYNDNS? www.dyndns.org

 

Da slipper du fast ip, og du får isteden en url og forholde deg til, ikke nr. Og det beste av alt 100% gratis, ikke noe adaware ellernoe :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke benytte DYNDNS? www.dyndns.org

 

Da slipper du fast ip, og du får isteden en url og forholde deg til, ikke nr. Og det beste av alt 100% gratis, ikke noe adaware ellernoe :)

Det var vel ganske off-topic her? Problemet var at de ikke fikk ip fra DHCP, og da ville de ha fast ip for å slippe å bruke DHCP.

Lenke til kommentar

hepp har ikke bluecom, men denn feilen jeg beskriver lar meg ikke lage nytt emne i dette forumet, har derimot mtu-link

 

Den siste tiden har jeg hatt litt merkelig nett. Jeg kommer nemlig ikke inn på visse sider slik som windowsupdate, nettbank, hotmail og andre spesialsider, men andre sider igjen går helt fint. Fildeling via bittorrent går også helt greit, har også problemer med å sende epost via isp sin smtp-server, det vil si det går fint å sende epost selv, men ikke å videresende epost, da slår den seg vrang. Har restarta adsl modemet opp til flere ganger og oppgradert til nyeste firmware, og der lyser det lystig grønt. Problemet gjelder alle pcene i husstanden, har også innstallert windows på nytt på den ene maskinen, men problemene fortsetter. Det rare at problemene bare startet uten at kan jeg kan peke på hva som var den utløsende årsaken. Har kontaktet isp, men ved første blikk fant de ikke noe feil.

 

noen som har vært borti noe lignende, kan gjerne nevne flere sider som ikke virker

Lenke til kommentar
Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag:

 

Hei

 

Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura.

 

Ikke verst..

Hmmm... fikk du denne på din bluezone e-mail? Jeg har nemlig ikke fått noe på min mailadresse som er registrert hos dem (ikke bluezone).

 

EDIT: Jeg sjekket bluezone mailen min nå, ikke noe der heller.

Dårlig at de ikke sender ut samme mail til alle da.

Endret av Stitch626
Lenke til kommentar
Fikk følgende oppløftende e- post fra BC i dag:

 

Hei

 

Da dette har vært en fellesfeil, kompenserer vi også kundene likt, men 14 dagers kompensasjon for 6 dagers nedetid. Kompensasjonen kommer på adsl linjen og ligger inne på NESTE faktura.

 

Ikke verst..

Hmmm... fikk du denne på din bluezone e-mail? Jeg har nemlig ikke fått noe på min mailadresse som er registrert hos dem (ikke blurzone).

Har nok vært en reply fra en eller annen hos bluecom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...