Gå til innhold

Alienware satser på MP3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tatt denne over en iPod på en grå dag med grønt gress!

 

Men, er jo antifanboy av iPod og iTunes, liker ikke at den ikke kan brukes som masselagringsenhet..

 

Håper noen norske webshop'er tar inn denne, vurderer for første gang å gå til anskaffelse av mp3-spiller.. Uansett en billig måte å si at jeg kjører alienware som stereoanlegg..

 

Edit: Innlegg 200... :w00t:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Sikkert jeg som har misforstått noe der... Etter hva jeg har hørt fra bl.a. fetteren min som har 40gb versjonen av iPod så må man bruke iTunes.. Men, har aldri likt Mac heller..

 

iPod er sikkert en fin greie, men jeg har en iboende kognitiv motstand mot den... Kan ikke helt forklare.. Så lenge du er happy skal jeg holde munnen nesten helt lukket.. Eneste jeg virkelig synes er genialt er iCast eller hva den heter, den artige dingsebomsen som sender ut det du spiller på fm båndet..

 

*ruge ved motorveien med ac/dc på frekvensen til p4* :p

Lenke til kommentar

som andre her sier er det ikke noe problem å bruke en iPod som ekstern HD, men du kan slå av/på denne muligheten i iTunes(mot noe automatisk oppdatering av musikk eller noe sånt, har aldri vært aktuelt for meg).

 

Du trenger heller ikke å bruke iTunes til å laste opp musikk til den, vha plug-ins kan du bruke Total Commander(tidligere Windows Commander).. og dersom du leter finnes det sikkert plug-ins som lar deg bruke vanlig windows explorer også. Med Total Commander kan du kopiere begge veier(det kan du sikkert med andre alternativer også).

 

hmm enda en konkurrent til ipod. jeg tror de må begynne å skjønne at de må lage noe bedre enn

det visst de skal i det hele tatt smake på ett av apple sine markedsprosenter

Tror også det er ett godt poeng, problemet er vel at det er begrensninger hvor mye bedre/forskjellig man kan lage en musikkspiller.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Jepp, en test av denne vil bli godt mottatt! Kanskje det blir en iPod-killer? Uansett hadde det nok ikke gjort noe med en konkurrent til iPod. Kanskje denne også har en random funksjon... Viser at man kan selge mange mp3-spillere på det.. hehe

 

iPod har vel på sett og viss blitt sett på som referansespilleren pga markedsandel. Ikke nødvendigvis fordi den er så god. Markedsføring og ekstra gadgets gjør sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...