Gå til innhold

Ny bærbar, liten, billig og god ytelse!


Anbefalte innlegg

Har per i dag en amd64 3200+ stasjonær med 1 gig ram, god lcd osv.

 

Men jeg er forferdelig lei av all plassen den tar, og så hadde det vært greit med noe mindre som jeg kunne gjemt bort når jeg ikke trengte den.

Hvis man skal svi 8-10 tusen på en bærbar, hva bør man velge? Må ha en del ytelse, men også design og en liten og lett pc betyr mye. Noen gode tips? Er ingen vill spiller og vurderer å legge den karrieren på hylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne fra ACER er sånn "mellomstor", greie specs, 14,1' skjerm og 2 kg. Den er vel noenlunde representativ for hva du man kan finne for 10k, når du ikke ønsker en standard fullstørrrelse laptop (15' og 15,4 samt 3 kg). Finnes og i en litt kraftigere utgave, med meget bra skjermkort til litt over 11k. Den gir ganske mye for penga. Du finner den her.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Denne fra ACER er sånn "mellomstor", greie specs, 14,1' skjerm og 2 kg. Den er vel noenlunde representativ for hva du man kan finne for 10k, når du ikke ønsker en standard fullstørrrelse laptop (15' og 15,4 samt 3 kg). Finnes og i en litt kraftigere utgave, med meget bra skjermkort til litt over 11k. Den gir ganske mye for penga. Du finner den her.

 

Lykke til !

vil absolut anbefale 3212. Skal selv kjøpe denne om ikke lenge, og jeg har lett LENGE etter en ok laptop. ifølge flere brukertester her på forumet, virker den som et KNALL kjøp.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...