Gå til innhold

Spørsmål ang. ram til Dell Inspiron 9300


Kaos

Anbefalte innlegg

Hei:D Det er to ting jeg lurer på. Det første er om dette er riktig type ram til Inspiron 9300? komplett Det andre jeg lurer på er om det beste er å kjøpe to 512mb ram brikker, enn en 1024mb brikke. Er det ikke noe med at to ram brikker av samme type, jobber bedre enn en ram brikke som har like mange mb som to ram brikker?

 

 

Ref. til denne tråden: Dell Inspiron 9300

Endret av Kaos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel anbefaler 2x512. Det holder i mange år og det koster svært mye å ha kun 1x1024 og så senere du kanskje bestemmer å ha en 1024 til... Men tror nok den pc'en ALDRI får behov for det ekstra minne... Har faktisk brukt 756 mb på mange år og det holder fortsatt.. Har også en pc til med 1 GB og det holder også i flere år med hva som helst av programvarer!

Lenke til kommentar

Tror jeg heller går for Kingston ram brikken komplett siden dem har jeg kjennskap med fra før. Jeg tror jeg heller kjøper to 512mb brikker, siden jeg tviler på at jeg har bruk for mere etter mitt bruk. Det han over sa fikk meg til å tenke på noe som jeg har lest et sted før, og det er at man merker stor forskjell fra 512 til 1024 brikker, enn hva man gjør fra 1024 til over 2 gb brikker.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...