Gå til innhold

Problemer å åpne mpgfiler i mediaplayer


Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å kunne få forklart hvorfor jeg ikke kan få spille av mpg-filer(vedlegg) når jeg får epost.

Får å kunne se dem må jeg først lagre dem på enn plass på hardisken.

Har netopp fått ny pc så er sikkert Sp2 på den.

Bilder går fint ant å åpne.

Beskjeden som kommer opp er følgende:

 

Denne filen har ikke ett tilknyttet program som kan utføre denne handling.

Opprett en tilknytning i kontrollpanelet mappealternativer.

 

Har prøvd å finne utav det, men til ingen nytte.

Håper noen av dere kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker så mye for hjelp, men tydeligvis til ingen nytte. Vet ikke hvorfor mange andre får svar og enkelte ikke.

Takker for meg og vil finne andre forum heretter, og vil også nevne det videre til bekjente att dette stedet ikke  er å anbefale hvis man har problemer.

TAKK FOR MEG!

He he for en dust! tror han at dette er noe slags gratis supportforum med 24-timers garanti eller? Men lykke til på andre forum, der ønsker de sikkert sure og kravstore idioter velkommen. :!:

Endret av pmarius
Lenke til kommentar
Takker så mye for hjelp, men tydeligvis til ingen nytte. Vet ikke hvorfor mange andre får svar og enkelte ikke.

Takker for meg og vil finne andre forum heretter, og vil også nevne det videre til bekjente att dette stedet ikke  er å anbefale hvis man har problemer.

TAKK FOR MEG!

He he for en dust! tror han at dette er noe slags gratis supportforum med 24-timers garanti eller? Men lykke til på andre forum, der ønsker de sikkert sure og kravstore idioter velkommen. :!:

Takker deg for dumme og ukloke kommentarer, jeg har vært her lenge og vel som det. Svaret ditt er sendt til Moderator

Lenke til kommentar
Takker så mye for hjelp, men tydeligvis til ingen nytte. Vet ikke hvorfor mange andre får svar og enkelte ikke.

Takker for meg og vil finne andre forum heretter, og vil også nevne det videre til bekjente att dette stedet ikke  er å anbefale hvis man har problemer.

TAKK FOR MEG!

He he for en dust! tror han at dette er noe slags gratis supportforum med 24-timers garanti eller? Men lykke til på andre forum, der ønsker de sikkert sure og kravstore idioter velkommen. :!:

Takker deg for dumme og ukloke kommentarer, jeg har vært her lenge og vel som det. Svaret ditt er sendt til Moderator

Ok, da regner jeg med at du selvsagt også forteller moderator at du blir sur og grinete og "truer" med å fortelle alle hvor dårlig dette forumer er når du ikke får øyeblikkelig svar på spørsmålet ditt? Du skjønner, når folk stiller opp frivillig og gratis for å hjelpe andre, så kommer det godt med å være litt høflig og hyggelig.

Lenke til kommentar
Takker så mye for hjelp, men tydeligvis til ingen nytte. Vet ikke hvorfor mange andre får svar og enkelte ikke.

Takker for meg og vil finne andre forum heretter, og vil også nevne det videre til bekjente att dette stedet ikke  er å anbefale hvis man har problemer.

TAKK FOR MEG!

He he for en dust! tror han at dette er noe slags gratis supportforum med 24-timers garanti eller? Men lykke til på andre forum, der ønsker de sikkert sure og kravstore idioter velkommen. :!:

Takker deg for dumme og ukloke kommentarer, jeg har vært her lenge og vel som det. Svaret ditt er sendt til Moderator

Ok, da regner jeg med at du selvsagt også forteller moderator at du blir sur og grinete og "truer" med å fortelle alle hvor dårlig dette forumer er når du ikke får øyeblikkelig svar på spørsmålet ditt? Du skjønner, når folk stiller opp frivillig og gratis for å hjelpe andre, så kommer det godt med å være litt høflig og hyggelig.

Du snakker om å være hyggelig da bør jo du tenke deg om angående svaret ditt

Lenke til kommentar

Så, så. Ingen grunn til å oppføre deg som en primadonna fordi du ikke får svar i løpet av et døgn. Dette forumet består av en del tusen folk med svært forskjellig kunnskapsnivå, og det er ikke sikkert at de som leser tråden har vært ute for problemet ditt tidligere (og om de har det, er det ikke sikkert at de har en løsning).

 

Neste gang du har et problem, og ikke får svar, så kan du bumpe tråden etter 24 timer. Du bør derimot ikke gjenta suksessen fra innlegg to.. folk gidder ikke å hjelpe kravstore grinebitere.

 

Tråden stenges, da den allerede er avsporet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...