Gå til innhold

Problemer med mms og wap på k750i


Rago

Anbefalte innlegg

Nå har jeg etter 4 uker fått telefonen tilbake fra Sony Ericsson, og nå kan jeg faktisk ringe med den, Hurra. Men jeg får ikke datafunksjonene til å virke (MMS og WAP) Har lastet ned fra nettoperatøren innstillingene (chess) men det hjelper ikke. Har noen noe tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand.

Lenke til kommentar
Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand.

De fleste telefonene som har problemer med mms og wap kommer fra grå import. SE vil ikke legge inn nye/oppdateret software på telefoner som kommer fra grå import.

 

Så importøren har skaffet seg et lite problembarn.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand.

Jeg har akkurat samme problem som deg. Sendte den inn til Sandefjord pågrunn av DOA, og fikk den igjen nå etter 3 uker uten at en dritt var gjort med telefonen(pågrunn av den var fransk). Har snakket med Netshop, og de sier jeg skal sende den til dem, også skal de sende den videre til en plass som het noe med Delta teleservice eller noe sånt. Så skulle de se hva de kunne gjøre med saken. Begynner å irritere meg noe grundig dette tullet! Skulle heller betalt noen hundrelapper mer og kjøpt hos Elkjøp :ermm:

Lenke til kommentar

F*** altså. Hva mener dere jeg skal gjøre da? Be om å få pengene tilbake, som jeg har sett noen andre her på forumet har gjort? Jeg har betalt over 3000 kr for en telefon, og da forventer jeg at den skal virke skikkelig. Fikk ikke til oppgradering jeg heller, men visste ikke at dette ikke virket pågrunn av at den var fransk. Jeg sendte den inn for skjermen var løs når jeg fikk den. Aldri mer Netshop ihvertfall, med mindre de kan gi meg en norsk telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...