Gå til innhold

Radeon X800XT noe tess?


Shaper^

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe ett skjermkort snart, jeg tenkte først på et X800XL kort fra ATi, men så snakka jeg med en gammel kamerat og han sa at han hadde et X800XT kort å selge meg for bare 2500 kroner.. (bare brukt 3uker)

Han skal selge for han fikk X850 til jul... 3 uker etter han hadde kjøpt det.

Så det som er mitt dillemma da, er om jeg burde kjøpe det brukte kortet for en billig penge eller om det er noen andre kort som jeg kan kjøpe som er både bedre og billigere?

 

Lurer også på om X800XT kortet er noe tess i spill og sånnt, for jeg tenkte jeg skulle spille med det.. spiller en del HL2 og WoW.

 

(AGP kort, ikke PCI-e)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaok, får kortet i posten om et par dager :) *gledeseg*

 

HK'et mitt er greit nok det, burde være det ialelfal.. Rammen min går på 400MHz, og cpuen kjører stabilt på 2083MHz..

Husker ikke helt navnet på mitt Asus HK, men det er tememlig nytt..

Mangler S-ata da.. Men har bytta alle ide kablene til ATA133kabler. Så samtlige ting i pcen min kjører ata100-133, så det burde ikke være noe problem..

 

Har iallefall 2 WD disker som er 160GB, 2*512MB PC3200 Brikker fra TwinMOS, temmelig nytt Asus Hovedkort og en Athlon 2800+ CPU..

 

Hvis ikke så bare klokker jeg litt ;)

 

Men er X800XT korta gode å klokke eller?

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Jaok, får kortet i posten om et par dager :) *gledeseg*

 

HK'et mitt er greit nok det, burde være det ialelfal.. Rammen min går på 400MHz, og cpuen kjører stabilt på 2083MHz..

Husker ikke helt navnet på mitt Asus HK, men det er tememlig nytt..

Mangler S-ata da.. Men har bytta alle ide kablene til ATA133kabler. Så samtlige ting i pcen min kjører ata100-133, så det burde ikke være noe problem..

 

Har iallefall 2 WD disker som er 160GB, 2*512MB PC3200 Brikker fra TwinMOS, temmelig nytt Asus Hovedkort og en Athlon 2800+ CPU..

 

Hvis ikke så bare klokker jeg litt ;)

 

Men er X800XT korta gode å klokke eller?

Jeg har ca samme specs som deg og får ca 5700 i 3DMark05, såvidt jeg husker. Det er uten overklokking, og uten at jeg har prøvd å tweake div innstillinger for å få høyest mulig score. Med et X800XT PE, altså.

Lenke til kommentar

Fikk i X800 XT kortet i pcen min nå! ;D

Er STOR forksjell..

Fikk akkurat under 10k i 3dmark 03 med en 2800+ cpu og uklokka kort.. :)

Og rett under 5k i 3dmark 05 :)

 

Prøvde HL2 med 1280*1024 16AF/6AA og det fløyt fint som faen!!

Ber ikke om mer jeg ;)

 

Dette kortet er til å anbefale ja! :)

(Selv om d begynner å bli gammelt da..)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...