Gå til innhold

2. premie i lotteri, SONY DVD-R


DrMatrix

Anbefalte innlegg

Jeg vil kun ha min gevinst å betaler frakten på kr. 243.-

Skriv at du ikke ønsker å betale for å få gevinsten tilsendt men heller ønsker å hente gevinsten din personlig. Be samtidig om navn, adresse, telefonnummer og se hva de svarer ;)

 

Dette er som sagt 99,99% sikkert et svindelforsøk så de svarer neppe på mailen din, men om de gjør det hadde det jo vært gøy å teste telefonnummeret du får og evt slå opp adressen i telefonkatalogen og deretter melde på mail om at adressen ikke eksisterer +++ og holde en lang samtale med spørsmål bare på faenskap.

 

Fremstå hele tiden som naiv nok til at de tror du kommer til å betale dem penger for å få gevinsten samtidig som du graver frem opplysninger om svindlerene. Når du har fått nok eller svindlerene har fått nok så sender du all informasjonen inkludert full header fra alle mail til økokrims avdeling for "nigeriabrev-svindel".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det var seriøst! :blush:

Har ikke som vane og vinne noe som helst, så jeg ble nok litt blind i lykkerusen. :roll:

 

 

Betalt 249 kr for en DVD-R plate... NOP! pengene skal tilbake på kontoen dem. :yes:

Når du vinner noe, bør det første spørsmålet du stiller deg selv være,

 

har jeg deltatt i en konkurranse...

Lenke til kommentar
Ja det var seriøst!  :blush:

Har ikke som vane og vinne noe som helst, så jeg ble nok litt blind i lykkerusen.  :roll:

 

 

Betalt 249 kr for en DVD-R plate... NOP! pengene skal tilbake på kontoen dem.  :yes:

Når du vinner noe, bør det første spørsmålet du stiller deg selv være,

 

har jeg deltatt i en konkurranse...

Svaret er ja...

Men jeg husker ikke hvilken! Vet jeg svarte på noen spørsmål på nette for en stund tilbake, kun for moroskyld.

Lenke til kommentar
Det mest geniale er ikke premien, men slankepilla! Man går ned 3kg per pille. Eneste jeg kan tenke meg den er laget av må være en sterk kombinasjon av vanndrivende, avførende og apetittdempende dop. Og hvis du syntes portoen på Dvd'n var dyr så kan du j obestille et par slankepiller i samme slenge ;)

*Kjøpe 100 tabletter , knuse de, og llage kake av de*

Lenke til kommentar
Ozelot: Du satser altså på å gi noen ekstrem uttørring samt høytrykks sprutbæsj og brekningsmiddel på en gang. (muligens også en overdose Amfetamin) *stygt bilde i hodet* :!:

Blir ikke dette det samme resultatet som en litt sånn middels bygdefest? :lol:

Ikke minst blir det interessant å se resultatet når noen går ned 300kg i vekt!! :p

 

Men når det senere nevnes bryllupskake, så blir den vel fordelt på mer enn en person... :whistle:

Lenke til kommentar
Ozelot: Du satser altså på å gi noen ekstrem uttørring samt høytrykks sprutbæsj og brekningsmiddel på en gang. (muligens også en overdose Amfetamin) *stygt bilde i hodet* :!:

Blir ikke dette det samme resultatet som en litt sånn middels bygdefest? :lol:

Ikke minst blir det interessant å se resultatet når noen går ned 300kg i vekt!! :p

 

Men når det senere nevnes bryllupskake, så blir den vel fordelt på mer enn en person... :whistle:

:!:

Så sant så sant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...