Gå til innhold

2. premie i lotteri, SONY DVD-R


DrMatrix

Anbefalte innlegg

Hva faen?

 

Jeg mottok denne mailen 5 september. Fikk ikke lest den før nå, og skjønner ingenting.

 

Her er mailen:

Gratulere i forbindelse av lanseringen av Prolarin slanking har du vunnet 2. premie

i vårt lotteri som er en SONY DVD-R  Ja! Det er sant du har vunnet og du kan se

trekningslisten nederst her.

 

Sensasjonelle resultater ved et ledende medisinsk universitet gjør at du kan leve

godt, spise godt og bli slank med Prolarin. Ja! Så sikre er vi at vi gir deg en 100%

fornøyd GARANTI. Går du ikke ned alle kiloene du ønsker får du pengene tilbake

øyeblikkelig og GARANTIEN gjelder i 5 år. Går du opp innen 5 år får du pengene

tilbake.

 

JA! DU FÅR EN HELT NY KROPP PÅ BARE 2 UKER. Ja, kun 1 tablett hver 5. dag, og du

mister 3 kg hver eneste gang.

 

Bli slank for livet - uten sultekurer:

            · GÅR NED 10, 15, 20, 30 eller til og med 53 kilo eller mer - raskere enn du

noensinne har drømt om.

            · REDUSERER midjemålet med så mye som 10, 12 eller 15 cm på bare en måned.

            · FORBRENNER FETT hver time - og reduserer midjemålet centimeter for

centimeter i løpet av uken, uten at du må kutte ut måltider eller potetgull og

sjokolade.

 

Gå til vår hjemmeside for bestilling og mer  info: http://www.prolarin.com Så sikre

er vi på at Prolarin vil virke for deg at vi gir deg 5 års GARANTI.

 

Med  hilsen

Dr. O. Lund

Lege Prolarin

 

TREKNINGSLISTE

1. Premie et 50 Tommers Sony plasma TV                Vunnet av: [email protected]

2. Premie en Sony DVD-R                                Vunnet av: !!!!!!

3. Premie et 23 Tommers Sony LCD TV                Vunnet av: [email protected]

4. Premie et Sony Digital kamera                Vunnet av: [email protected]

5. Premie en Sony PlayStation                Vunnet av: [email protected]

 

Trykk på denne linken for å motta din gevinst. http://www.prolarin.com  Gå deretter

til bestilling linken hvor du kan bekrefte at du ønsker din gevinst. Om du ikke

bekrefter innen 8 dager vil premien gå til en annen vinner.

 

 

 

 

Ønsker du å bli slettet i vårt register gå til vår hjemmeside

http://www.prolarin.com/unsubscribe.html og du vil finne STOP Reklame i menyen.

Mailen ble sendt til: !!!!!

 

Jada tenker jeg og går inn på sidene deres og gjør som følgende: trykker på bestill og for opp dette:

 

Når du har trykket på Sende bestillingen knappen, vil du øyeblikkelig få tilbake en ordrebekreftelse som bekrefter din bestilling.

Jeg vil gå ned 3 kg (1 tablett) Din rabatt pris kr. 348.-

Jeg vil gå ned 6 kg (2 tablett) Din rabatt pris kr. 448.- Du sparer kr. 248.-

Jeg vil gå ned 9 kg (3 tablett) Din rabatt pris kr. 548.- Du sparer kr. 496.-

Jeg vil gå ned 12 kg (4 tablett) Din rabatt pris kr. 648.- Du sparer kr. 744.-

Jeg vil gå ned 15 kg (5 tablett) Din rabatt pris kr. 748.- Du sparer kr. 992.-

Jeg vil gå ned 18 kg (6 tablett) Din rabatt pris kr. 848.- Du sparer kr. 1240.-

Jeg vil gå ned 21 kg (7 tablett) Din rabatt pris kr. 948.- Du sparer kr. 1488.-

Jeg vil gå ned 24 kg (8 tablett) Din rabatt pris kr. 1048.- Du sparer kr. 1736.-

Jeg vil gå ned 27 kg (9 tablett) Din rabatt pris kr. 1148.- Du sparer kr. 1984.-

Jeg vil gå ned 30 kg (10 tablett) Din rabatt pris kr. 1248.- Du sparer kr. 2232.-

Jeg vil kun ha min gevinst å betaler frakten på kr. 243.-

 

Jeg ønsker å få min bestilling ekspresslevert med et tillegg på kr 19,90

 

Leveringsadressen er:

Navn.............: 

Adresse.........: 

Postnummer.: Poststed: 

E-Post...........: 

Telefonnr.......: 

Fyll inn ønsket betalingsform:

Visa MasterCard 

Kortnummer (husk alle siffer): 

Gyldighetsdato til.: 

Er navn og adresse det samme på kortet som leveringsadressen over trenger du ikke fylle ut de neste 4 feltene

Navn på kortet som benyttes:.......

 

Adresse på kortet som benyttes:..

 

Postnr på kortet som benyttes:.

Poststed .

 

Her kan du gi beskjeder til oss

 

 

 

 

 

[ ] Vennligst kontakt meg med informasjon og produktnyheter

[ ] Ikke kontakt meg med informasjon

 

Her ønsker de jo all person info osv om meg. Er dette bare noe lureri og ikke lotteri?

 

Og på toppen av alt så må jeg betale frakt for en gevinst jeg har vunnet? :thumbdown:

 

- drm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det var seriøst! :blush:

Har ikke som vane og vinne noe som helst, så jeg ble nok litt blind i lykkerusen. :roll:

 

 

Betalt 249 kr for en DVD-R plate... NOP! pengene skal tilbake på kontoen dem. :yes:

Hahaha.

 

De penga kan du se langt etter. Sånne folk håver inn penger og så slår de firmaet konkurs og tjener fett.

Lenke til kommentar

Phishing!

 

(fish´ing) (n.) The act of sending an e-mail to a user falsely claiming to be an established legitimate enterprise in an attempt to scam the user into surrendering private information that will be used for identity theft. The e-mail directs the user to visit a Web site where they are asked to update personal information, such as passwords and credit card, social security, and bank account numbers http://www.webopedia.com/TERM/p/phishing.html
In computing, phishing (also known as carding and spoofing) is a form of a social engineering, characterised by attempts to fraudulently acquire sensitive information, such as passwords and credit card details... http://en.wikipedia.org/wiki/Phishing

Edit:

5. Premie en Sony PlayStation                Vunnet av: [email protected]
Playstation begynner å bli litt gammel nå da... 10år ca.? :p Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Hahah, at du i det hele tatt vurderte at det der kunne være seriøst :p

 

 

edit: Haha, så tydeligvis ikke hele humoren med en gang.. En pille er altså garantert 3 kilos vekttap? :D

 

Gratulerer med premie og pris sier nå jeg..

 

Forresten, trådstarter burde virkelig fjerne mailadressene til de andre stakkarene som sto på lista.. At de står her fører bare til mer dritt som dette.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Det mest geniale er ikke premien, men slankepilla! Man går ned 3kg per pille. Eneste jeg kan tenke meg den er laget av må være en sterk kombinasjon av vanndrivende, avførende og apetittdempende dop. Og hvis du syntes portoen på Dvd'n var dyr så kan du j obestille et par slankepiller i samme slenge ;)

 

Men for å være litt seriøs. Det er nok skriverier om spam for tida at det skal være unødvendig å gå på noe sånt. Litt våken får man nesten være. Sjekka i loggen for spamfiltert mitt og jeg har fått den selv, ingen har grunn til å føle seg unik som vinner i denne sammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...