Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannlege skrekk. Hva gjør jeg?


ostov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gled deg. jeg hadde rotfylling engang. Og før de startet inngrepet så satte de strøm i tanna de skulle fixe. jeg kjente ingen ting så de antok at det ikke var nødvendig med bedøvelse. Faen det var ekkelt. HIHI. hjalp dette mot skrekken.

 

Men tipper nok at tannlegen ikke er så ond mot deg at han ikke gjør det forsiktig. Går det forgale har han sikkert ei sprøyte på lur.

Lenke til kommentar

Er ening at det er helt jævlig å ligge i stolen, og eneste du har å tenke på/klarer å konsentrere deg om er kjeften din, fordi det er der det skjer noe. Jeg pleier å spenne skinnleggen skikkelig hardt inn i et bord vi har stående på venterommet her, slik at det gjør dritvondt resten av dagen. Når jeg da ligger på stolen og han pirker rundt nedi munnen min, har jeg så vondt i foten at jeg ikke legger merke til hva som skjer i kjeften min :thumbup:

 

(ok, kanskje det var kødd, men kunne sikkert funket ganske bra da :roll: )

 

 

 

Men helt seriøst, har selv tatt rotfylling uten noen form for bedøvelse, fordi jeg ikke liker sprøyter. Beklager skrikingen, men DET GJORDE SÅ VÆVLIG VONDT, JEG TRODDE JEG SKULLE SVIME AV!. Så hvis jeg må borre nå, er det alltid med bedøvelse (som oftest fire sprøyter må til for at jeg skal bli helt nummen (spør alltid etter mer :D )), og i forhold til den gangen uten bedøvelse er den lille pirkingen i munnen helt ubetydelig, og det plager ikke meg lengre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...