Torjus 2 Report post Posted September 5, 2005 Idag prøvde jeg denne, morsom sak å kjøre! Mopedlappen og hvite skilter = lovlig på veien! Noen som har prøvd en slik? Veldig morsomt å kjøre den, dra inn håndbrekket i en skarp sving og sladde rundt Quote Share this post Link to post
Torjus 2 Report post Posted September 5, 2005 Joa, var ganske spesiel svinging på den, er lett å dra litt for hardt i rattet og fly rett ut. Hvis man skal snu med den så må man jo drive å rygge og herje Quote Share this post Link to post
sjiraffen 0 Report post Posted September 6, 2005 Hva koster den og hvor kan den kjøpes/testes? Quote Share this post Link to post
Fl@meboy 0 Report post Posted September 6, 2005 hmm....kanskje jeg skal satse på noe sånt:D Quote Share this post Link to post
Torjus 2 Report post Posted September 6, 2005 Hva koster den og hvor kan den kjøpes/testes? www.trippelmotor.no er den eneste forhandleren som jeg vet om Quote Share this post Link to post
Fredrik Larsen 0 Report post Posted September 9, 2005 Alle som forhandler Motorhispania har også denne. Quote Share this post Link to post