Gå til innhold

Noen som jobber hos Lidl her?


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les hva jeg skriver før du uttaler deg, her er det en service ovenfor kunden som blir fjernet og i stedet byttet ut med et solid overskuddsforetak. Og dette i allerede bunnsolide økonomiske foretak. Servicebegrepet er kanskje et totalt ukjent begrep for deg? Kanskje ikke så rart dersom du bare har erfaring fra de kummerlige Rema/Rimi kårene som ennå råder her i landet?

Poenget mitt var kort og godt at ingenting er gratis, og at det ikke er noe galt i å tjene penger. Ser forresten ikke på min lokale dagligvarebutikk som en serviceforretning, ikke er det noe ønske heller.

 

Mens man andre sted kan velge mellom plast og papir og i tillegg få varen gratis pakket, må man her på berget værsågod klare seg uten slikt. Og samtidig gjør butikkene enorme summer av det. Men men, bare man får Grandisen sin og potetene sine så er vel mange her fornøyde.  :no:

 

Lønna til personen som pakker varene må jo komme fra et sted, den plir sannsynligvis kalkulert inn i vareprisen. Jeg er storfornøyd bare for for Grandisen og potetene mine, samt bæreposen til 50 øre. Varene pakker jeg selv.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...